• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Pepenii de Dăbuleni pe rafturile de la Metro. Marca „D-ale noastre” aplicată pe 35 de legume şi fructe

    agrointeligenta.ro -

    Metro Cash & Carry România continuă în 2013, programul de susţinere a producătorilor locali denumit „De-ale noastre”, prin extinderea sortimentului, adăugând fructele în ofertă. Totodată, „De-ale Noastre” include parteneriate cu producători din noi zone legumicole.

    Programul a fost lansat în 2012 şi se adresează agricultorilor din bazine legumicole din ţară, în vederea sprijinirii acestora, pentru a face agricultură sustenabilă. Legumele şi fructele rezultate din program sunt comercializate în reţeaua de magazine Metro din toată ţara, sub marca „De-ale noastre”.

    Ofertă disponibilă în perioada mai-octombrie

    Anul acesta, programul şi-a extins parteneriatul, adresându-se atât unor producători locali din bazinul legumicol Poiana Mare, judeţul Dolj, cât şi unor fermieri din jurul Bucureştiului.

    În cadrul programului „De-ale noastre” oferta de produse a fost diversificată, ajungându-se la un sortiment de 35 de legume şi fructe, comparativ cu 4 tipuri de legume în 2012. Un element de noutate în program este introducerea sortimentului de fructe proaspete: pepene galben şi pepene verde de Dăbuleni – soiuri apreciate la nivel naţional pentru gustul şi mirosul lor unice.

    rsz_rosii_ale_noastre_7
    Oferta de fructe şi legume proaspete din producţia autohtonă este disponibilă în perioada mai-octombrie.
    Producătorii locali incluşi în program sunt spijiniţi de specialiştii Metro în toate etapele-cheie ale producţiei (consultanţă, soluţii de colectare, ambalare), precum şi monitorizare, distribuţie şi o piaţă de desfacere a producţiei (în magazinele reţelei Metro) din România.

    Consultanţă specializată

    Compania asigură producătorilor din program consultanţă specializată din partea unui inginer agronom, consultant al Metro Cash & Carry România. Rolul acestuia este de a-i asista pe micii producători în fiecare etapă a procesului de producţie, oferindu-le sfaturi privind: selecţia soiurilor, în funcţie de tipul de sol, perioada optimă de recoltare, tehnici şi mijloace de producţie sau metode de eficientizare a costurilor de producţie şi resurselor.
    Astfel, producătorii obţin fructe şi legume care respectă standardele de calitate impuse la nivel internaţional şi îşi pot eficientiza producţia şi resursele investite.

    rsz_de-ale_noastre_4
    Selecţia producătorilor a fost efectuată de către specialiştii Metro Cash & Carry România în funcţie de mai multe criterii, printre care: suprafaţa destinată producerii de legume şi fructe; calitatea solului (livrarea analizelor periodice de sol); dotări tehnice; posibilitatea de a produce/ livra legume pe o durată cât mai mare din an; certificările obţinute până în prezent etc.

    Trasabilitate şi origine controlată

    Controlul producţiei, din momentul semănatului şi până în momentul când legumele ajung la raft, asigură trasabilitatea produselor sau originea lor controlată. Aceasta înseamnă că orice client Metro, care cumpără legumele şi fructele “De-ale noastre”, are la dispoziţie informaţii referitoare la originea acestora, metodele de producţie folosite, sau perioada de recoltare, având astfel o garanţie a calităţii lor.
    După colectare, produsele sunt livrate în toate magazinele Metro Cash & Carry din ţară în cel mai scurt timp, pentru a păstra un nivel ridicat de prospeţime al legumelor şi fructelor. Tehnicile tradiţionale de cultivare conferă gust şi miros autentice produselor şi impun folosirea în proporţie de peste 80% a îngrăşămintelor naturale.

    Programul face parte din platforma de susţinere a producătorilor locali dezvoltata de  Metro Cash & Carry România, prin care compania încurajează dezvoltarea unor sectoare cheie ale economiei şi stabileşte noi standarde la nivelul pieţei şi a producătorilor.

    rsz_de-ale_noastre_8

    Tehnologii tradiţionale

    Legumele şi fructele din oferta „De-ale noastre” sunt cultivate în pământ, în solar (proporţie de 70%) sau pe câmp (30%), prin tehnologii tradiţionale, în proces fiind folosite, preponderent, îngrăşămintele naturale. Astfel, legumele şi fructele „De-ale noastre” au proprietăţi organoleptice superioare, gustul şi mirosul lor fiind specific celor de grădină.
    Controlul şi respectarea standardelor în procesul de producţie, procesele de ambalare, manipulare şi transport garantează păstrarea calităţii legumelor. După colectare, acestea ajung pe rafturile magazinelor Metro Cash & Carry din toată ţara, în cel mai scurt timp.
    Oferta de legume şi fructe din 2013 cuprinde: ceapă verde, leuştean pentru frunze, mărar, pătrunjel pentru frunze, ridichi de lună, ridichi negre, ţelină pentru rădăcină şi frunze, salată verde, usturoi verde, varză albă, varză roşie, ardei gras bianca, ardei gras bloky, ardei kapia, ardei iute, castraveţi cornichon, castraveţi semilungi, gulii, dovlecel, praz, tomate cherry, tomate, sfeclă roşie, vinete negre, vinete albe, tomate ciorchine, ardei gogoşar, usturoi la funie, pepene verde şi galben, ceapă uscată galbenă/ roşie/ albă la funie, morcov la legătură.

    rsz_de-ale_noastre_6

    Distribuţie în 32 de magazine din 24 de oraşe

    Metro Cash & Carry România este parte integrantă a Metro Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe.
    Metro Cash & Carry este reprezentată în 29 ţări cu peste 700 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 32 miliarde de euro în 2012. Metro Cash & Carry este o divizie de vânzări a Metro Group, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În 2012, vânzările Metro Group au atins cifra de 67 miliarde de euro. Compania numără aproximativ 280.000 de angajaţi şi operează aproximativ 2.200 de locaţii în 32 ţări.


    Te-ar mai putea interesa

    Preț carne 2024. Cât costă un kilogram de carne de porc cumpărată de la un mic fermier Cum sunt păcăliți românii care cumpără brânză din piețe și magazine Noua Zeelandă va exporta în UE, fără taxe, carne de vită, de miel și lactate. Acordul de liber schimb, în vigoare de la 1 mai

    Ultimele știri

    De ce merită să fie semănat hibridul de porumb Jumbo 48, de la Rodbun Marcel Ciolacu tranșează problema închiderii supermarketurilor în weekend: „Nu este oportun” George Cățean, fermier: Cea mai vândută telemea din România este produsă în Germania