• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Ești fermier? Uite 5 moduri în care îți poți mări afacerea cu ajutorul Facebook

    agrointeligenta.ro -

    Nu mai este destul doar să ai producții bune. Ca să fii un fermier de succes trebuie să te adaptezi mereu pieței, să fii la curent cu ce se întâmplă în sectorul agricol, să îți urmărești concurența și să menții un contact activ cu ceilalți jucători de pe piață. Cel mai ușor mod în care poți face toate acestea este să te înscrii pe Facebook, cea mai populară rețea de socializare din România și mediul în care agricultura a început să fie unul dintre cele mai vizibile sectoare economice.

    Ca să profiți la maximum de avantajele noii comunicări, Agrointeligența îți oferă cinci sfaturi utile care pot să îți crească cifra de afacere cu ajutorul…Facebook!

    1. Fă-ți un profil personal. Este primul pas pentru a intra în comunitatea Facebook. Dacă deja ești utilizator, încearcă să adaugi în lista de prieteni nu doar familia, vecinii sau foștii colegi de liceu. Caută-i pe cei despre care știi că au aceeași activitate ca tine, pe partenerii tăi de afaceri, reprezentanții companiilor de la care cumperi inputuri și, de ce nu, alți fermieri despre care ai auzit sau despre care ai citit pe www.agrointel.ro. În acest fel, de fiecare dată când te vei loga pe Facebook, îți vor apărea noutăți de la persoanele din domeniul tău, ofertele promoționale ale reprezentanților de companii și sfaturi utile de la fermierii de succes.

    2. Abonează-te la paginile revistelor de agricultură. Cu un simplu like la paginile revistelor și site-urilor de agricultură, așa cum este Agrointeligența (www.facebook.com/agrointel.ro), vei fi mereu la curent cu ultimele știri din domeniu, vei afla imediat despre reportajele agricole, despre cum se acordă subvențiile sau ce idei de afaceri au mare succes în această perioadă.

    3. Creează o pagină a afacerii tale. Pentru ca oamenii să afle de produsele tale și de business-ul tău în agricultură, o pagină unde să postezi informații strict despre aceste lucruri este ușor de accesat și de găsit de către cei interesați să cumpere de la tine. Fie că vinzi grâu la un preț bun, faci gemuri de casă sau produci cea mai bună brânză, clienții noi vor afla mai ușor de tine, iar cei vechi se vor abona la pagina ta pentru a afla din timp despre noutățile din activitatea ta.

    4. Intră în grupuri de discuții. Cultivi cereale, ai o seră sau o fermă de capre, ca să fii la curent cu ce se întâmplă pe nișa ta, ar fi bine să cauți un grup de discuții pe tema care te interesează. Dacă nu există încă unul, crează-l tu și invită acolo pe toți cei care știi că ar putea aduce informații utile în cadrul dialogului virtual. La început, grupurile sunt deschise, dar după ce se face o selecție a membrilor, acestea se restricționează pentru a preveni ”invazia” celor care postează anunțuri comerciale ce nu au nimic de-a face cu subiectul ”camerei”.

    5. Conectează-te pe Facebook cel puțin o dată pe zi. Altfel, toate sfaturile anterioare sunt inutile. Ca să afli primul, să fii mereu la curent cu noutățile, să te știe lumea că ești prezent pe Facebook, trebuie să aloci măcar câteva minute pe zi acestei rețele de socializare. În funcție de program, dimineața, la cafea, sau seara, după știrile de la televizor, vezi ce s-a mai întâmplat și pe Facebook și are legătură cu agricultura!


    Te-ar mai putea interesa

    Ministrul Agriculturii încearcă să îi convingă pe fermieri să se fiscalizeze: Veți plăti impozite mai mici! Timac Agro România anunță schimbări în structura managerială a companiei La 10 ani de la lansarea brandului ADAMA, compania omologhează 5 produse noi în România

    Ultimele știri

    Rezultate solide pentru Agricover în 2023 și peste 10.000 de fermieri în portofoliu O dronă militară a căzut în zona fermei Filipoiu din Insula Mare a Brăilei – primele imagini Au apărut, în piață, primele roșii românești. Prețul lor – dublu față de cel al cărnii