Comerţ alimentarReţete de marketingŞtiri agricoleStrategii de afaceri

Aviputna Golești, producător de ouă: Legea hipermarketurilor reprezintă un pas înainte pentru sprijinirea producătorilor români

Promulgarea legii supermarketurilor reprezintă un pas înainte pentru sprijinirea producției și producătorilor români, se arată într-un comunicat de presă al producătorului de ouă Aviputna Golești, comunicat transmis redacției Agrointeligența. Noua lege nu doar că permite un acces mai facil al produselor românești în supermarket, ci este și un mecanism prin care producătorii sunt stimulați să producă mai mult și mai bine, totul în folosul consumatorului.

Legea crează două avantaje: produse proaspete și locuri de muncă

Faptul că hipermarketurile sunt nevoite, prin modificările aduse la legea 321/2009 să se aprovizioneze direct de la producătorul român nu face decât să încurajeze producția autohtonă și să-i permită consumatorului român să consume produse proaspete și mai ales produse în România. În opinia fondatorul fermei Aviputna Golești, deși legea mai poate suferi o serie de îmbunătățiri, legea crează două avantaje majore, pe de o parte consumatorii vor avea la dispoziție produse proaspete, dar mai ales se vor crea locuri de muncă.

Personal consider că deși legea în varianta ei actuală nu conține prevederi care să mulțumească pe toată lumea, deci este revizuibilă, reprezintă un semnificativ pas înainte în demersul de a sprijini producătorii români care deplâng faptul că nu avem un mediu economic suficient de prietenos și nu beneficiem de subvențiile care se acordă în multe țări europene. În varianta actuală legea hipermarketurilor suportă multe îmbunătățiri și chiar ar fi bine ca acest lucru să se întâmple neîntârziat, în scopul de a pune în acord normele pe care le conține cu legislația comunitară referitoare la libera circulație a bunurilor. În ciuda acestui fapt, legea creează două avantaje majore: pe de o parte va oferi consumatorilor români posibilitatea de a opta mai mult pentru produsele autohtone preferate înaintea celor din alte țări sau continente pentru gust și prospețime, pe de altă parte va genera mai multe locuri de muncă în România, fapt deloc de neglijat”, a declarat doctorul Ștefan Balaban, fondatorul fermei Aviputna Golești.

Retailul trebuie să-și regândească politicile de marketing

Referitor la opoziția pe care o manifestă marii retaileri ce activează în țara noastră cu privire la modificările aduse la legea 321/2009, dr. Ștefan Balaban este de părere că aceștia ar trebui să renunțe la această opoziție și să-și regândească politicile de marketing în așa fel încât profitul să se împartă în mod egal între producători și retaileri.

Sunt convins că retailerii și reprezentanții supermarketurilor care consideră legea restrictivă și ostilă la acest moment vor reuși să-și regândească politicile de marketing, în așa fel încât toate părțile implicate să obțină avantaje reale, pe termen lung. Deocamdată normele de aplicare a legii nu au fost elaborate, le așteptăm cu mare interes”, mai spune fondatorul fermei Aviputna Golești.

Despre Aviputna Golești

Aviputna Golești este prima fermă de găini cu capital integral privat din țară. Din 1991 până în prezent societatea s-a aflat permanent în topul fermelor avicole din ţară în ceea ce privește producţia de ouă. Începând cu anul 2012 societatea a devenit una din cele mai performante din Europa şi unicat în România prin implementarea celei mai noi tehnologii germane care permite păsărilor să crească liber la sol, în volieră, fără să fie expuse la factori de stres.

Scrie un comentariu