• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • KAUFLAND – retailerul care nu se teme de ”51%”. IONUȚ PARFENTE: Peste jumătate din produse sunt deja cu țara de origine România

    Gabriela Gimbășanu -

    Retailerii dau semne că au înțeles direcția spre care se îndreaptă piața din România: consumatorii caută și doresc să cumpere tot mai mult produse fabricate pe plan local, de către producători care asigură locuri de muncă și plătesc taxe ce ajută comunitățile locale să se susțină. Iar noua față a retailului începe să se vadă cel mai bine la Kaufland, prima rețea care, de altfel, a și făcut un program cu o asociație de producători pentru a vinde fructe și legume românești în cadrul programului ”Țara mea”.

    Ionuț Parfente, directorul Departamentului Achiziții Legume și Fructe din cadrul Kaufland România, a vorbit în cadrul Conferinței MediafaxTalks ”Fermierii României” despre prezența produsului românesc în lanțul de retail, dar și cum își construiește acest retailer strategia de sprijinire a producătorilor români.

    La Kaufland se comercializează peste 50% marfă românească

    Potrivit reprezentantului lanțului de retail, susținerea producătorilor români reprezintă un pilon important al strategiei de business Kaufland România. Astfel,  toate sortimentele de pâine sunt produse în România, în timp ce ouăle de la găini autohtone au o prezență la raft de 90%, iar mierea românească se găsește în procent de 60%.

    Avem peste 50% din produsele oferite în magazine cu țara de origine România. Încă de la început, din 2005, am ales să susținem producția autohtonă, această susținere fiind și prima noastră opțiune în politica de achiziții. Ne preocupăm și de semnalizarea corespunzătoare a produselor românești la raft. La nivel de achiziţie putem spune ca 100% din sistemul de panificaţie este din produse provenite din România, avem 13 magazine și cu aproximație 150 de furnizori de panificaţie ne livrează zilnic pâine proaspătă. La ouă, 90% din articolele de la raft sunt cumpărate din România, iar la miere 60%. În ultimii trei ani am încercat să mărim numărul de produse lactate cu articole provenite din România. Numărul acestor articole a crescut anual cu 15%, care acum este mai mare de jumătate din întreg sortimentul de lactate”, a declarat Ionuţ Parfente, directorul Departamentului de Achiziţii Legume şi Fructe Kaufland, prezent în cadrul Conferinței MediafaxTalks ”Fermierii României”, un eveniment organizat de Mediafax.ro în parteneriat cu Agrointeligenţa.

    20 de fermieri sprijiniți să-și obțină certificarea GLOBALG.A.P

    În opinia comerciantului, contribuția lanțurilor de retail este una decisivă pentru viitorul industriei românești. De asemenea, este foarte important ca hipermarketurile, în realitatea economică de astăzi, să aducă o contribuție foarte mare la ceea ce înseamnă valorificarea producției agricole din România.

    Unul dintre programele Kaufland România ce a fost demarat anul trecut este acela de a sprijini producția de legume-fructe din țară. Acest program nu face decât să aducă un plus de valoare pentru ceea ce înseamnă producția de legume-fructe în România. Încercăm să sprijinim financiar, în primul an 20 de producători să-și obțină certificarea Global G.A.P”, a mai declarat reprezentantul Kaufland România.


    Te-ar mai putea interesa

    Andrei și Oana Nicola s-au întors din Anglia pentru a-și face fermă de Angus la Porumbacu de Jos A apărut în supermarketuri carnea de miel adusă din Australia Abatorul familiei Gagea exportă carne de oaie în 13 țări: ”Vrem să producem Nuggets de miel”

    Ultimele știri

    Raport EFSA: Carnea de pasăre și ouăle produse în România sunt sigure pentru consum! John Enoiu, Naturevo – La ce să fie atenți fermierii după valul de ploi și temperaturi scăzute Adrian Pintea, MADR, anunț despre plata subvențiilor APIA