• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • OAIA – NOUL BRAND DE ȚARĂ? Ministrul Petre Daea: ”OI CA ÎN ROMÂNIA NU ARE NIMENI”

    agrointeligenta.ro -

    Ministrul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, Petre Daea, a susținut inițiativa de marți a ministrului Turismului pentru înlocuirea frunzei cu oaia pe post de brand de țară, declarând că „oi ca în România nu are nimeni”, conform HotNews.ro.

    Oaia este o statuie vie. Aceasta este doar o definiție. Argumentele se găsesc în străfundul analizei pentru fiecare și pentru orice loc. Uitați-vă în orice parte a țării, cât de frumos e acest animal pe pășunile verzi ale țării românești. Frunza o are toată lumea, dar oile ca-n România, nu. Lângă oaie, găsești o frunză, dar lângă frunză nu poți să găsești o oaie”, a declarat Petre Daea, întrebat de reporter dacă frunza trebuie înlocuită cu oaia ca brand național.

    Marți, mai mulți operatori din turism au declarat pentru profit.ro că ministrul Turismului, Marcel Dobre, a avansat ideea înlocuirii frunzei cu oaia ca brand de țară, cu scopul de a păstra turiștii români în țară. Conform acestora, Dobre ar fi avansat ca fiind oportună folosirea baladei populare ”Miorița” pe post de simbol/legendă națională în turism, în cadrul unor ședințe consultative.

    Ministrul Transportului a declarat ulterior că a cerut doar folosirea unor simboluri naționale în materiale de promovare turistică și că frunza nu poate fi înlocuită ca brand de țară până în 2020, deoarece s-au folosit fonuri externe pentru realizarea acesteia.

    Franta are cocoșul galic, avem Olanda cu vaca și Spania care are taurul. Eu nu pot să vorbesc despre un simbol cum este Miorița?”, a spus ministrul pentru HotNews.ro.

    Actualul logo de țară al României, ce conține o frunză și mesajul ”România – Explore the Carpathian Garden” ( ro – Exploră grădina Carpaților) a fost adoptat în 2010, în timpul mandatului de ministru al Turismului Elena Udrea.


    Te-ar mai putea interesa

    Crescătorii de vaci și-au construit propria fabrică de lapte cu ajutorul fondurilor europene Una dintre cele mai cunoscute fabrici de lapte din România este scoasă la vânzare! Subvenții APIA: Terenurile tăiate de la plata pe suprafață începând cu acest an

    Ultimele știri

    Plantele beau, nu mănâncă! Baza agriculturii: Solul! Cum îl facem optim pentru culturile noastre acum, în primăvară, cu cheltuieli minime? S-a publicat Ghidul pentru achiziția de utilaje agricole cu fonduri europene!