U650 REVINE PE PIAȚĂ! Unde este situată fabrica și CU CE PREȚ POATE FI CUMPĂRAT!

Tractorul românesc revine în producție și, implicit, în fermele noastre într-o versiune nouă, modernă! Este anunțul oficial al unei companii fondate de fostul director al uzinelor de la Brașov, acolo unde s-a produs pentru prima dată tractorul-legendă.

Compania Tractorul U650 Braşov din Băicoi, controlată de omul de afaceri Titus Şerban, fostul director al Tractorul Braşov, va demara vânzările tractorului U650 pe piaţa locală, la 10 ani de la încetarea producţiei la Braşov.

Linia de asamblare a tractoarelor a fost mutată la Băicoi, iar licenţa pentru producţie a fost achiziţionată numai pentru Egipt, astfel încât tractorul putea fi comercializat doar pe piaţa egipteană.

Din vara acestui an vânzarile vor fi reluate şi pe piaţa locală, preţul unui tractor fiind de circa 16.000 de euro, potrivit firmei Total Gimpex, unul dintre primii dealeri care vor vinde tractorul. Acesta va fi din nou cel mai accesibil tractor de pe piaţa locală, având o putere de 65 CP şi o cutie de viteze manuală cu zece trepte.

Sursa: Ziarul Financiar

19 Comentarii la U650 REVINE PE PIAȚĂ! Unde este situată fabrica și CU CE PREȚ POATE FI CUMPĂRAT!

  1. Tot un comunist manjit cu bani atunci a falimentat Tractorul Brasov si peste ani sa gandit sa relanseze productia … Cine ar fi prost sa dea atatia bani si sa nu aiba o cabina pe tractorasul lui, sa aiba o climatizare adecvata in plin sezon de vara pe camp? Pr camp este caldura, ai nevoie si de conditii opime cand muncesti….Scoate un produs ieftin , cu dotari standard , cu maxim de putere pentru a dobora piata occidentala si a te face cunoscut….precum a fost cunoscut masina de teren ARO in lume….Vinzi ieftin, dobori concurenta…. si nu te lasi, peste noapte de infractorii occidentali sa bage acctiuni in fabrica, sa o cumpere, penru a te falimenta in ziua urmatoare si sa ramana eu, singuri pe piata fara concurenta din partea ta, cum sa intamplat cu intrega industrie romaneasca….Au venit investitorii, au falimentat tot , apoi au plecat si au ramas singuri si linistiti pe pietele de desfacere…Acum noi, importam de la ei…Bravo, mafioti de guvernanti romani, ati pus tara pe butuci….si strainii rad de Romania

  2. Este ok ca se reia producția, oricum după cum a spus cineva mai devreme, e scump. Nu mai sunt prea strâns implicat în agricultură, dar stiu destul de multe. Pentru un agricultor mic sau mare, este mult 16000 euro, ca să rezistati pe piata trebuie fie să produceti același tractor mai ieftin, fie alt tractor chiar si cu alte caracteristici (chiar mai slabe) dar mai ieftin.
    Baftă!

  3. Daca nu are prea multi decibeli in trafic, cumpar si eu unul pentru a – mi transpotrta ,,stupina pavilionara” prin tara mea draga, cum nu mai este alta – ROMANIA. Prima data cand am condus un tractor U650 cu volanta – pentru treierat, era prin anii 1960. Dati – o inainte domnilor – ROMANI, poate asa vor constientiza si marii latifundiar care dau 600.000 de euro pe un utilaj ca se pot cumpara – (ajuta) 375 – TREISUTSAPTEZECI SI CINCI DE FERMIERI!

  4. E necesar sa reindustrializam tara !
    Noua industrie va fi condusa de tehnicieni si economisti si nu de politruci.
    STATUL NU TREBUIE SA SE AMESTECE !
    Industria romaneasca trebuie sa se foloseasca de experienta meseriasilor (adica si de catre cadrele de conducere ,,meseriase,,)
    Incetul cu incetul vom avea o industrie puternica la nivel european. Problema este de a nu se pune piedici de catre mafia interesata de spagi si nu de industria romaneasca.

    • Pai tocmai astia au fost si sunt la putere.Nu mai suntem in 1945.Toti credem ca „cei buni,de pe vremuri” stau in rezerva.Astia nu mai sunt tovarasilor.Faceti U650 ,asa neperfectionat si sa vedem cine vi-l cumpara.Ca sa-ti astamperi nostalgia,tovarase tractorist ,iti trebuie bani.Ori,intre timp,nu cumva ai facut ai facut ASE-ul ?

  5. Felicitari pentru acesta realizare. Ce cred eu ca ar trebui sa faceti,referitor la motorizare.Daca analizam motoarele termice cu piston(otto si diesell) fabricate la nivel mondial 2017,constatam ca toti constructorii,pastreaza aceleasi principii constructive,si anume;Raportul de comprimare constant,si Succesiunea timpilor functionali.Analizind aceste principii,grafic,tehnic,stiintific,constatam,influenta negativa a acestor principii constructive,asupra rezultatelor,din punct de vedere;economic,rentabil,ecologic-calitativ si cantitativ.Actualele motoare,la nivel mondial 2017,nu sunt,si nici nu pot fi controlate electronic,datorita raportului de comprimare constant. Actualele motoare(otto si diesell)au controlat,sistemele componente,respectiv,sist.de alimentare,si de aprindere.Fundamental este necesar,controlul electronic asupra presiunii de comprimare din cilindrii,pentru ca,din presiunea de comprimare rezulta;Plaja turatiei de exploatare,puterea dezvoltata,consumul de combustibil,si procentul de ardere-calitativ si cantitativ. Solutii inlocuitoare;Suprapunerea timpilor functionali,si RAPORT de COMPRIMARE VARIABIL,supravegheat,controlat si corectat electronic,prin variatia raportului de comprimare . Am in curs ce finalizare prototip pe un bloc motor dacia 1300,motor cu raport de comprimare variabil,cu doua trepte volumetrice,astfel;prima treapta volumetrica,reprezinta~35%,destinata traficului urban,viteza de deplasare de pina la 60km/ora,avind caracter functional permanent dupa pornire.Depasind 60km/ora,in traficul de autostrada,este activata si treapta a doua volumetrica. Activarea,si dezactivarea treptei a doua volumetrica,conditionata de solicitare,supravegheat,controlat si executat electronic. Rezultate fara concurenta,la nivel mondial,din punct de vedere;economic,rentabil,ecologic-calitativ si cantitativ. Implementare pe orice motor termic cu piston cu aprindere prin comprimare MAC-DIESELL,s-au MAS-otto. Sunt multe tentative de a realiza motoare cu raport de comprimare variabil,dar recurgind la diferite improvizatii,cum sunt cei de la SAAB, NISSAN,RENAULT,DACIA,compromit aceasta solutie. Amanunte pe pagina mea de facbook,unde prezint amanunte,si prototipul in curs de finalizare. Caut o unitate industriala,unde sa realizez acest proiect,sub forma de componente,pentru cei interesati. Cu deosebit respect,pentru;creatie,stiinta si tehnologie. Gheorghe Dinu ( A.Q.asigurarea calitatii ind.aerospatiala de aparare GIA-RA.)

  6. respectivul director ar trebui spanzurat de cho -aie …daca a avut bani de produs tractorulin regie proprie prin propria companie inseamna ca si-a adus aportul la distrugerea uneia din cele mai reprezentative uzine romanesti si unul din cle mai bune produse industriale romanesti …poate fi pus alaturi e alti tradatori de neam si tara la capitolul gangster cu guler alb

  7. 16000 de euro este un pret super exagerat pt un tractor de 65 cp fara cabina (daca ne luam dupa poza din articol) si fara 4×4.

    Nu cred ca il ba lua nimeni.

    Nu vreau sa fiu acuzat ca nu sunt nationalist, dar este tehnologie de anii 70. E mult prea scump.

  8. Mie nu îmi trebuie, lucrez in alt domeniu, dar cel puțin unul cumpăr , pentru relansarea producției și ajutorul antreprenorului. Baftă

  9. De mult timp este așteptat de țăranul român! Încă o dovadă că directorii din acele vremuri au fost înlocuiți deoarece erau prea buni și n-ar fi permis jaful care a urmat!

    • Pierre vous etes un dobitoc…nu vezi ca directorul a falimentat-o si acum produce el tractorul?…ca „om de afaceri”…

    • Asta în cazul în care nu au provocat ei înșiși dezastrul! Nu-l condamn pe fostul director de la UTB, dar unii chiar au fost capii în devalizarea uzinelor

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*