• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • SMITHFIELD: Lecție deschisă despre CE ÎNSEAMNĂ SĂ MĂNÂNCI SĂNĂTOS!

    Oana Timar -

    Smithfield România, în parteneriat cu Societatea Studenţilor ȋn Medicină din Timişoara, a invitat astăzi, cu ocazia „Zilei Internaţionale a Alimentaţiei”, elevii claselor a IV-a din Şcoala Gimnazială Sânmihaiu Român să participe la o lecţie-deschisă, denumită „Lecţia de sănătate alimentară”, ȋn care conceptele nutriţiei echilibrate au fost prezentate ȋntr-un mod creativ.

    Sub deviza „Noi mâncăm sănătos”, elevii au fost ȋncântaţi să afle despre importanţa unei alimentații echilibrate (consumul de hrană, de apă şi importanţa exerciţiului fizic), să afle care este piramida alimentelor sau de ce este foarte important să cunoaştem proporţiile alimentelor recomandate consumului specific vârstei.

    Pentru Smithfield România, promovarea unei alimentaţii sănătoase este o datorie de onoare pe care alegem să o manifestăm anual, prin transmiterea către elevii de vârstă şcolară a unor informaţii importante despre nutriţie echilibrată şi o viaţă sănătoasă. Ne dorim să contribuim la însușirea unor comportamente alimentare sănătoase ȋncă de la cele mai fragede vârste”, a declarat Cristina Bodea, Director sustenabilitate, Smithfield România.

    Smithfield România a dezvoltat ȋn ultimii ani, ca parte a strategiei de sustenabilitate la nivel de grup, un nou program de responsabilitate socială, care are drept obiectiv conştientizarea importanţei unei alimentaţii echilibrate ȋn menţinerea unei stări de sănătate optime.

    Peste 150 de țări marchează, la 16 octombrie, „Ziua mondială a alimentației”, declarată de Adunarea Generală a ONU cu scopul creșterii gradului de conștientizare publică asupra problemelor privind alimentația la nivel mondial și consolidarea solidarității în lupta împotriva foametei, a malnutriției și a sărăciei.

    Smithfield România a dezvoltat de-a lungul timpului numeroase programe de sustenabilitate și implicare socială, și este, printre altele: iniţiator al programului “Hrană pentru suflete”- de sprijinire a familiilor cu nevoi sociale, al programului de responsabilitate socială numit ”Smithfield Friends” – program de încurajare a voluntariatului în rândul angajaților sau al programului devenit emblemă „Din nou la şcoală”, de susţinere a educaţiei ȋn zona rurală, program ȋn care au fost incluşi până ȋn acest an peste 40.000 de elevi.

    Programele de responsabilitate socială ale Smithfield România au fost recunoscute local și internațional, iar voluntarii companiei sunt recompensați anual cu numeroase premii, printre care: Smithfield Foods “Environmental and Sustainability Awards 2014” și cel mai recent premiu: Smithfield Foods Sustainability Awards 2017 – pentru bune practici în materie de programe de sustenabilitate, „Diploma de excelență” (PR Awards 2014), precum și premiul 2 și nominalizări în cadrul galelor Romanian CSR Awards, edițiile 2013, 2015 și 2016.

    Mai multe detalii referitoare la programele active de sustenabilitate ale companiei găsiți la:
    http://www.smithfieldferme.ro/responsabilitate.html
    http://www.smithfield.ro/ro/in-comunitate/


    Te-ar mai putea interesa

    Prima fermă de lalele din România și-a deschis porțile pentru vizitatori Abatorul familiei Gagea exportă carne de oaie în 13 țări: ”Vrem să producem Nuggets de miel” A apărut în supermarketuri carnea de miel adusă din Australia

    Ultimele știri

    Fermierul Gheorghe Holom: Semănăm porumbul a doua oară. Prima dată ni l-au distrus mistreții Făinarea la măr. Semnele atacului, combatere Revoluție în zootehnia românească: Bălțata Românească cu producție de 40 de litri de lapte pe zi