Ştiri agricoleTractoare și combineUtilaje și tehnologii

Heavy Machinery, prima soluție din România dedicată companiilor care activează în Industria Utilajelor Grele

În ziua de azi, tehnologia schimbă din ce în ce mai mult modul în care se derulează activitatea companiilor indiferent de industria în care acestea activează. Tehnologia reduce costurile, eficientizează fluxurile de business, crește profitul, redefinește modul în care se interacționează cu clienții. Companiile de software se concentrează din ce în ce mai mult pe crearea de soluții și servicii flexibile, ușor de utilizat, a căror implementare să aducă o multitudine de avantaje companiilor, oferindu-le un avantaj competitiv.

Agricultura este una dintre cele mai importante industrii din România. Utilajele devin din ce în ce mai eficiente și mai ușor de utilizat, dar în același timp și din ce în ce mai accesibile. Arggo Consulting, companie de consultanță și dezvoltare de software cu capital 100% românesc, cu o experiență vastă în industria agricolă, a creat soluția Heavy Machinery pentru companiile care comercializează și întrețin utilaje grele.

(click pe imagine pentru vizualizare mărită)

Heavy Machinery este o soluție creată pe modelul software as a service, hostată în cloud, pe care companiile din industrie o pot accesa printr-o subsripție lunară per utilizator. Bazată pe unele din cele mai bune sisteme ERP de pe piață, Microsoft Dynamics NAV, soluția beneficiază de dezvoltări specifice industriei, răspunzând nevoilor fiecărei arii de activitate. Soluția Heavy Machinery este compusă din trei module independente: Modul Vânzări, Modul Piese de Schimb și Modul Service.

Modulul de Vânzări oferă companiei posibilitatea de a crea rapid oferte cu cotații și estimări, o gestiune completă a fluxului de lucru, urmărire completă și eficientă a comenzilor (de la comandă la vânzare), administrarea lanțului de aprovizionare, controlul costurilor și livrare la timp precum și reducerea costurilor operaționale și urmărirea rentabilității liniei de produse.

Modulul de Piese de Schimb ajută companiile care distribuie piese de schimb pentru utilaje grele să gestioneze cererea periodică de piese de schimb și consumabile, să optimizeze stocurile și să își definească politica de prețuri flexibile precum și gama de reduceri.

Modulul Service are ca scop optimizarea activității agenților care efectuează service pe teren, maximizarea oportunităților post vânzare, urmărirea garanțiilor precum și gestionarea cererilor de garanție pentru producători.

(click pe imagine pentru vizualizare mărită)

La fiecare dintre cele trei module, companiile pot opta pentru componente adiționale, cum ar fi aplicația de Business Intelligence ce ajută companiile să aibă în timp real o imagine completă a activității pentru luarea deciziilor, aplicația de Ticketing ce ușurează urmărirea și rezolvarea problemelor și a comenzilor clienților sau aplicația de Field Service Management ce gestionează activitatea agenților de pe teren.

Suntem bucuroși că astăzi putem ajuta companiile din România care activează în Industria Utilajelor Grele să beneficieze de o soluție end-to-end care îi va ajuta să își optimizeze activitatea companiei lor. Vasta expertiză a echipei Arggo Consulting în industrie ne dă posibilitatea pe lângă soluția Heavy Machinery să putem acorda și consultanță în redefinirea fluxurilor de afaceri pentru o maximă eficientizare”, a declarat Alexandru Radu, Business Development Manager în cadrul Arggo Consulting.

Mai multe detalii despre soluția Heavy Machinery puteți afla de la reprezentanții Arggo Consulting – www.arggo.consulting/021.305.71.96/office@arggo.consulting

Scrie un comentariu