Burse şi preţuriIMPORTANTŞtiri agricoleStrategii de afaceri

Compania PRUTUL a dat startul achizițiilor de FLOAREA-SOARELUI HIGH OLEICĂ! Până la 40 de dolari pe tonă – BONUS PENTRU FERMIERI!

Unul dintre cei mai importanți jucători din piața de agribusiness și, de asemenea, unul dintre cei mai mari producători de ulei din România, compania Prutul a anunțat care sunt avantajele pe care cultivatorii români de floarea-soarelui high-oleică le vor avea prin colaborarea cu această companie.

În acest moment, cererea de floarea-soarelui high-oleică pe piața internă este foarte mare, Prutul având deja în portofoliu un sortiment de ulei 100% high-oleic realizat integral cu materie primă din România.

Parteneriat solid cu fermierii români

Am dat start achizițiilor de floarea soarelui high-oleică pentru anul 2018 și suntem pregătiți să semnăm cu dumneavoastră și să acordăm bonificații, bonificații care se prezintă la modul următor: 30 de dolari bonus pentru un conținut de acid oleic de minim 80%, 35 de dolari bonus pentru un conținut de acid oleic minim 80% și 40 de dolari bonus pentru un conținut de acid oleic de 90%”, a spus Claudiu Spiridonescu, director comercial Agribusiness al companiei Prutul.

Reprezentanții companiei Prutul apreciază că modelul de business integrat pe care îl practică ajută la implementarea unui parteneriat solid cu fermierul român, asigurând trasabilitate încă de la înființarea culturii până la cultivarea, recoltarea acesteia și depozitarea și procesarea ei, mergând într-un produs finit.

Important de precizat este că discutăm despre o capacitate de depozitare în cadrul companiei Prutul de peste 430.000 tone. Vorbim de o prezență în 9 județe și 22 de spații de depozitare. Suntem prezenți acolo unde se face agricultura, adică în bazinele agricole al României cele mai importante, cu baze în județele Galați, Călărași, Dolj, Iași, Brăila, Olt, Ialomița, Teleorman și Constanța.

Piață în creștere

Atunci când un fermier își stabilește structura de cultură, indicat ar fi ca acesta să știe și cerința culturilor pe care le înființează vizavi de piața de desfacere. Partea de high-oleic este un trend care începe să se manifeste, este o direcție din agribusiness începe să se dezvolte și să se angajeze din ce în ce mai multe lucruri, din ce în ce mai multe cantități. Vorbim de procesatori mondiali care sunt interesați și care se interesează către acest produs. Da, este foarte bine ca oamenii să fie informați și acesta este rolul nostru, să-i informăm astfel încât să știe în momentul în care stabilește planurile de culturi, ceea ce ar trebui să cultive și care ar fi culturile care ar avea mare șansă de a penetra această piață. Privind floarea-soarelui high-oleică, dacă ne uităm la tendința care se manifestă la nivel de Europa, privind celelalte țări în care se cultivă floarea-soarelui, observăm că trendul este unul spre creștere. Vorbim de cantități și de suprafețe din ce în ce mai mari, care se tranzacționează în această direcție”, a concluzionat Claudiu Spiridonescu

Scrie un comentariu


Abonați-vă GRATUIT la Agrointeligența - www.agrointel.ro!