• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Sucurile și meniurile naturale ale Cameliei Șucu: business sau moft pentru doamna Mobexpert?

    agrointeligenta.ro -

    La începutul anului, Camelia Șucu lansa în lumea mondenă a Bucureștiului un concept nou pe piață: detoxifierea cu sucuri naturale din fructe și legume. Foarte asemănătoare cu ideea achiziționată anul trecut de miliardarul american Irwin Simon, afacerea dintr-o vilă de lux din Aleea Alexandru include un restaurant de sanviciuri și salate, dar și un magazin online pentru licorile obținute din fructe și legume presate cu asistența unui nutriționist.

    Deocamdată, cifrele succesului sau eșecului acestui business nu au fost anunțate, dar semnele au apărut pe piață și ideea Cameliei Șucu pare că încă nu a prins aripi așa ca în SUA.

    ”Iconic Juices este numele dat unor cocktailuri de sănătate concepute împreună cu un nutriţionist. Aceste sucuri sunt unice prin reţetele care combină armonios ingredientele şi prin dozajul lor echilibrat. Sunt obţinute 100% din fructe şi legume proaspete, stoarse prin presare, nu prin centrifugare, astfel încat să işi păstreze toate proprietăţile nutritive”, se arată în prezentarea produselor.

    Întrebată de presă cât a investit, Şucu nu a dorit să menţioneze care a fost valoarea investiţiei în acest proiect, dar susţine că cea mai mare parte din sumă a fost cheltuită pentru „maşinile care storc prin presare şi nu centrifugare, în oamenii care implementează programul, distribuţia prezentă şi viitoare şi în know how-ul unor reţete unice prin dozajul optim al ingredientelor şi prin ştiinţa combinării lor”.

    ”Am conceput Iconic Health, împreuna cu sora mea, Cristina Mirica, nutriționist și terapeut la clinica DelMar, ca să vin în ajutorul tuturor celor care își doresc să aibă o viață sănătoasă, echilibrată: dieta de detoxifiere, urmată de meniul post detox și terapiile adiționale (hidrocolonoterapie, acupunctură, masaj anticelulitic și drenaj limfatic) reprezintă miezul acestui mod de viată”, declară Camelia Șucu pe site-ul business-ului cu sucuri.

    tdr_6885Meniurile detox ale Cameliei Şucu se pot comanda şi la domiciliu. În ceea ce priveşte preţurile, cele 10 tipuri de Iconic Juices spre exemplu, – cu nume precum „Elixir imunitate”, „ Cocktail anti radicali liberi”, „Elixir purificator”sau „Recuperare musculară” costă 21 de lei.

    0x600

    Încasări de zeci de milioane de dolari din fructe stoarse. În SUA

    Povestea de succes a lui Irwin Simon ar putea fi a oricărui businessman care vede oportunitatea într-un produs nou pe piață, creat din ingrediente naturale și pe care și l-a patentat și promovat. Sticlele de BluePrint, un suc detoxifiant, sunt cea mai nouă achiziție din portofoliul său și sunt astăzi prezente în rafturile din SUA, aducându-i americanului un venit de 20 de milioane de dolari.

    sucuri

    Presate la rece, un număr de minimum 11 fructe și legume bio sunt transformate în cel mai scump suc din lume, iar cel mai popular sortiment este Green Juice (Sucul Verde) care este considerat un adevărat nectar de curățare a organismului și care înlocuiește o masă normală. Prețul unei sticle este de 75 de dolari și reprezintă unul din produsele Hain, companie lansată de Simon acum 20 de ani. Achiziționând brandul BluePrint, o marcă mai accesibilă, Simon (54 de ani) a adus compania pe locul 1 în clasamentul brandurilor de alimente naturale (în 2012, încasările au fost de 1,4 miliarde de dolari).

    cu echipa

    Ideea a fost pornită de două americance, acasă, în bucătărie

    Cu o avere estimată la 3,5 miliarde de dolari, Irwin Simon este unul dintre cei mai bogați oameni din SUA și numai, potrivit revistei Forbes. Cu un simț al afacerilor rar întâlnit, el vede mereu oportunitatea în a achiziționa idei și business-uri aflate la început de drum. Așa a făcut și cu BluePrint, pe care a acumpărat-o cu 25 de milioane de dolari de la două antreprenoare – Erica Huss și Zoe Sakoutis, care începuseră să facă sucuri naturale în bucătăria de acasă, folosind un storcător de fructe de uz casnic. Anul trecut, ideea lor de afacere i-a adus miliardarului încasări de 20 de milioane de dolari. ”Pentru că fetele nu au avut capital, afacerea lor urma să se izbească de un zid”, a enunțat Simon pentru Forbes, explicând și că anul acesta, afacerea cu fresh-uri se va ridica la 50 de milioane de dolari. În 2014, vânzările vor atinge 100 de milioane de dolari.

    Foto: Forbes.com, www.iconichealth.ro


    Te-ar mai putea interesa

    Abatorul familiei Gagea exportă carne de oaie în 13 țări: ”Vrem să producem Nuggets de miel” Furtuna Renata ajunge în România – sunt așteptate ploi, vijelii și temperaturi scăzute Andrei și Oana Nicola s-au întors din Anglia pentru a-și face fermă de Angus la Porumbacu de Jos

    Ultimele știri

    Raport EFSA: Carnea de pasăre și ouăle produse în România sunt sigure pentru consum! John Enoiu, Naturevo – La ce să fie atenți fermierii după valul de ploi și temperaturi scăzute Adrian Pintea, MADR, anunț despre plata subvențiilor APIA