• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • agrointel.ro
  • Ştiri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Agribusiness
  • Anunțuri
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Asociația Română a Cărnii, în pas cu tendințele apărute la nivel european

    agrointeligenta.ro -

    Încă de la începutul acestui an, Consiliul Director al Asociației Române a Cărnii a luat în discuție necesitatea informării și conștientizării consumatorului cu privire la eforturile depuse de industria de procesare a cărnii pentru găsirea unor soluții alimentare inovatoare și naturale pentru dezvoltarea unor produse cât mai sigure și de calitate superioară care să se înscrie în conceptul de „etichetă curată” și să răspundă astfel exigențelor consumatorilor.

    Potrivit unui comunicat de presă al ARC, impactul „etichetei curate” asupra industriei de procesare a cărnii constituie o preocupare activă a industriilor europene de profil și un subiect de discuție la nivel internațional, Franța urmând să găzduiască în luna septembrie 2017, un simpozion dedicat produselor din carne care va include și o dezbatere legată de eticheta curată.

    ”Primul pas a fost făcut deja, chiar de către președintele asociației (n.r. – Radu Timiș, fondator și președinte Cris-Tim) care de curând a și lansat primele produse cu etichetă curată, dar această tendință există și în portofoliul altor companii membre ARC care au pe piață produse ce se încadrează în acest concept”, se arată în comunicatul de presă al ARC.


    Te-ar mai putea interesa

    Șeful APIA: Subvenție plătită de astăzi pentru toți fermierii care nu au luat banii Ce se ascunde în spatele umilirii fermierilor români: De ce au primit polonezii și bulgarii mai mulți bani? De ce se pun pietre în pomi. Metoda bătrânească pentru a crește producția livezii

    Ultimele știri

    Vremea se răcește brusc, îngheț la sol și ploi cu descărcări electrice. Cod Galben emis pentru 27 de județe Porumb de Tamași. Fermierul Gabriel Corodeanu a transformat porumbul dulce într-un brand local Răzvan Avram, GreenAgro: ”Cred că ar trebui să ne focusăm noi, ca și fermieri, în a produce calitate și nu cantitate”