• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • agrointel.ro
  • Ştiri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Agribusiness
  • Anunțuri
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Asociația Română a Cărnii, în pas cu tendințele apărute la nivel european

    agrointeligenta.ro -

    Încă de la începutul acestui an, Consiliul Director al Asociației Române a Cărnii a luat în discuție necesitatea informării și conștientizării consumatorului cu privire la eforturile depuse de industria de procesare a cărnii pentru găsirea unor soluții alimentare inovatoare și naturale pentru dezvoltarea unor produse cât mai sigure și de calitate superioară care să se înscrie în conceptul de „etichetă curată” și să răspundă astfel exigențelor consumatorilor.

    Potrivit unui comunicat de presă al ARC, impactul „etichetei curate” asupra industriei de procesare a cărnii constituie o preocupare activă a industriilor europene de profil și un subiect de discuție la nivel internațional, Franța urmând să găzduiască în luna septembrie 2017, un simpozion dedicat produselor din carne care va include și o dezbatere legată de eticheta curată.

    ”Primul pas a fost făcut deja, chiar de către președintele asociației (n.r. – Radu Timiș, fondator și președinte Cris-Tim) care de curând a și lansat primele produse cu etichetă curată, dar această tendință există și în portofoliul altor companii membre ARC care au pe piață produse ce se încadrează în acest concept”, se arată în comunicatul de presă al ARC.


    Te-ar mai putea interesa

    BASF a obținut un rezultat financiar solid, în ciuda prețurilor semnificativ mai mari la energie și la materiile prime Cum încearcă Azomureș să negocieze cu statul român pe spinarea fermierilor! ROMPAN cere TVA de 5% la alimente și subvenție pentru morile de grâu care macină grâu românesc!

    Ultimele știri

    Hibrizi de rapiță dezvoltați de ITC Seeds Fermierii, chemați urgent astăzi la APIA! Ministrul Agriculturii, Adrian Chesnoiu, este primul invitat în cadrul emisiunii AGROSTRATEGIA