• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • ALEGE OAIA! Programul MINISTERULUI AGRICULTURII pentru promovarea consumului de CARNE DE OAIE!

    agrointeligenta.ro -

    Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) va lansa pe 26 octombrie 2017 la Romexpo, în cadrul celui mai mare târg pentru agricultură din țară – INDAGRA 2017, Campania de informare şi promovare a consumului de carne de oaie denumită “Alege Oaia!”.

    În demersul său, MADR va avea sprijinul tuturor crescătorilor de ovine din România, care doresc, prin intermediul acestei campanii, să determine consumatorii să manifeste mai mult interes pentru carnea de oaie şi preparatele din carne de oaie. De asemenea, s-au alăturat campaniei și reprezentanți din cadrul Ministerului Turismului, ai Ministerului Sănătății şi ai Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor, care au format un grup de lucru sub coordonarea Direcţiei Generale de Politici în Industrie Alimentară în cadrul căruia s-au stabilit obiectivele ce trebuie atinse. Astfel, prin această campanie se urmărește valorificarea producțiilor agro-alimentare provenite de la specia ovine, creșterea valorii de export prin produse prelucrate, atragerea forței de muncă în sectorul de prelucrare a cărnii și a produselor din carne de oaie, dar şi păstrarea tradițiilor privind preparatele culinare din această specie, în special în zonele montane.

    Campania de informare și promovare “Alege Oaia!” se va desfășura la nivel național pe o durată de trei luni și are ca principal scop încurajarea consumului de carne și produse din carne de oaie pe tot parcursul anului.

    În cadrul târgului INDAGRA 2017, oierii vor aduce mai multe rase de oi pentru a le prezenta publicului și vor oferi gratuit, spre degustare, tocăniță și pastramă, gătite chiar la faţa locului după rețete tradiționale, pentru a convinge cât mai mulţi vizitatori să încerce preparatele din carne de oaie.

    Obiectivul final al acestei campanii este de a informa consumatorul asupra modului de preparare a cărnii de oaie și a produselor din carne de oaie, cât și de dezvoltare a unei culturi culinare în ceea ce privește consumul de carne de oaie. Totodată, se doreşte sprijinirea crescătorilor autohtoni de ovine și înființarea unei piețe de Gross care va constitui un intermediar între crescătorii de ovine și canalele de comercializare (retail și magazine de proximitate).

    Mai multe informații despre campania “Alege Oaia!” veţi putea găsi pe pagina de Facebook special creată, dar și în cadul caravanei care va fi prezentă în mai multe locații: în Piața Obor între 4 și 5 noiembrie și în cadrul Târgului de Turism al României între 18 și 19 noiembrie. Programul ulterior al caravanei va putea fi găsit pe pagina de promovare a campaniei.


    Te-ar mai putea interesa

    Când se seamănă semințele de roșii Comuna cu 5.000 de vaci. Mic crescător: Dăm laptele la procesator, suntem departe de oraș Subvenții APIA la ovine/caprine, reguli finale: Berbecii cu origine și adeverința de la asociații – eliminate!

    Ultimele știri

    România ar putea avea un laborator care să efectueze analizele pentru mierea din afara UE UCPR: Produsele avicole obținut în fermele din România sunt sigure din punct de vedere al sănătăţii Situație fără precedent în SUA: Gripă aviară depistată la vaci de lapte