• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Agrointeligența devine partener ThinkDigital: Fermierii României intră într-una dintre cele mai mari comunități digitale din țară!

    agrointeligenta.ro -

    Agrointeligența – AGROINTEL.RO, liderul presei agricole din România, a intrat în rețeaua ThinkDigital, deschizând oportunitatea pentru fermieri dar și pentru reprezentanții companiilor de agribusiness să facă parte dintr-o comunitate digitală de aproape 17 milioane de clienți unici pe lună și 40 de site-uri premium ce acoperă știri, TV, lifestyle, sport, afaceri, IT&C.

    ThinkDigital operează una dintre cele mai ample rețele locale de publicitate online. Compania nu oferă doar spații publicitare premium și formate cu impact major ci și concepe și derulează campanii online complexe.

    Vlad Macovei si Dragos Stanca

    ”Suntem onorați că am fost acceptați în rețeaua ThinkDigital. Îi mulțumesc lui Dragoș Stanca pentru că a mizat pe noi. Înseamnă foarte mult pentru mine și pentru colegii mei. Practic, cu această mișcare, Agrointeligența a intrat în liga mare a business-ului media. Suntem singurul site de agricultură care a intrat în această companie selectă și aceasta înseamnă că fermierii României sunt apreciați și respectați de comunitatea media și de publicitate din țara noastră. Pentru publicul nostru acest lucru înseamnă că vom avea posibilitatea să implementăm cele mai noi tehnologii digitale care să faciliteze comunicarea, inclusiv în zona social-media, pentru a ajuta comunitatea agricultorilor din România să fie informați și să își spună problemele. Pentru partenerii din companiile de agribusiness înseamnă trecerea la un alt nivel în ceea ce privește comunicarea comercială cu impact în rândul fermierilor și cu rezultate certe, auditate independent. Pentru companiile neagricole și agențiile de publcitate, înseamnă accesul la cea mai importantă comunitate media de fermieri din România, un public important și cu putere de cumpărare. Ne propunem să mergem mai departe cu strategia noastră de a face din agricultură și fermieri o zonă relevantă pentru mass-media de top românească. Așa se traduce succesul nostru. Pregătim în continuare lucruri importante în a-i sprijini și mediatiza pe fermieri” a spus Vlad Macovei, președintele Grupului Agrointeligența.

    Mai multe detalii despre ThinkDigital găsiți aici http://www.thinkdigital.ro/

    Mai multe despre această informație privind intrarea Agrointeligența în rețeaua ThinkDigital găsiți aici: https://www.paginademedia.ro/2018/11/pe-scurt-site-urile-agrointel-la-thinkdigital-postul-ncn-tv-pe-telekom

    Mai multe despre Dragoș Stanca, managing partener ThinkDigital, găsiți aici: http://ro.dstanca.net/about


    Te-ar mai putea interesa

    Inspectorii ANZ vor controla peste 1.000 de ferme de animale în perioada ianuarie-martie Fermier de Paulownia, la 10 ani de la înființarea plantației: N-am cui vinde, bani au făcut doar vânzătorii de răsaduri! De ce nu se pun roșiile lângă castraveți. Vecini compatibili în grădina de legume

    Ultimele știri

    Fermierul Neculai Dulceanu renunță la sfecla de zahăr: ”În doi ani avut pierderi de 190.000 de euro” Oierii, decizie tranșantă: Ori plafon de minim 50 de femele la ajutorul de 50 euro/cap, ori NIMIC! Prețurile la îngrășăminte continuă să crească și în februarie. Ureea, vândută cu 530 euro/tonă în Europa