Carrefour și-a lansat magazin online: se pregătește aplicația pentru comenzi de pe smartphone
agrointeligenta.ro -În premieră, retailerul Carrefour și-a lansat magazin online şi vrea ca până la sfârşitul anului să dezvolte o variantă pentru smartphone. Serviciul online este disponibil care a funcționat în ultimele 3 luni ca proiect-pilot este activ pentru Bucureşti şi localităţile limitrofe, cu livrarea la domiciliu, putând fi comandate peste 10.000 de produse, selectate din topuri de vânzări pe categorii. Comanda minimă pentru livrarea la domiciliu este de 150 lei, iar taxa de transport este de 15 lei indiferent de adresa de livrare. Plata se face exclusiv prin intermediul cardului bancar. De asemenea, livrările se fac prin Fan Courier cu maşini şi şoferi dedicaţi serviciului Carrefour.
Cei mai mulți clienți sunt în sectorul 1
„În topul celor mai vândute produse sunt apa, fructele, bananele în special, legumele şi detergenţii. În topul livrărilor, sectorul 1 este primul, urmat de sectorul 3, 4, 5, iar dintre localităţi Otopeni, Voluntari, Tunari, Popeşti Leordeni. 45% dintre clienţi au cumpărat cel puţin de două ori”, a declarat Radu Butufei, director E-Commerce al Carrefour România, citat de realitatea.net.
El a adăugat că cea mai mare comandă a fost de 300 kg.
Metro și Cora au servicii similare
Dintre retaileri, reţeaua cash&carry Metro deţine un magazin online de birotică, papetărie, electronice, electrocasnice, IT, curăţenie şi protocol, care se adresează persoanelor juridice, iar Cora urmează să lanseze coradrive.ro, prin care clientul face cumpărăturile online şi le ridică apoi din magazin.
Foto: www.myretailmedia.com