• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Salbac (Agricola Bacău) se adaptează pieței: a lansat Salamul de Sibiu la 300 de grame

    agrointeligenta.ro -

    Salbac, companie din Grupul de firme Agricola Bacău, a lansat varianta calibrată la 300 de grame a Salamului de Sibiu Agricola – produs care continuă să dețină o cotă de piață de circa 50% din total segment Salam de Sibiu comercializat în România.

    “Venim în întâmpinarea consumatorilor cu același produs, dar cu un gramaj mai mic, pentru a-l face accesibil cât mai multor oameni”, spune Angelica Șmil, directorul general al companiei Salbac, citat de Ziarul de Bacău.

    ”Suntem conștienți de vremurile dificile pe care le traversăm împreună, noi și oamenii pe masa cărora ajung produsele noastre. Dar, pentru că ne respectăm clienții, nu facem rabat de la calitatea produselor și identificăm modalități prin care să devină mai accesibile chiar și produsele de înaltă calitate, așa cum este Salamul de Sibiu. Aceasta este motivația pentru care am lansat varianta calibrată de 300 de grame a Salamului de Sibiu Agricola”.

    Salamul de Sibiu Agricola se obține după un proces de maturare a cărnii care se întinde pe durata a 90 de zile, iar gustul și integritatea acestui produs sunt neschimbate de mai bine de 40 de ani, astfel încât este, la acest moment, cel mai vândut Salam de Sibiu din România. Pentru prima dată în ultimii patru ani, piața națională a Salamului de Sibiu a înregistrat o scădere de peste 10% în primul semestru al anului în curs, comparativ cu perioada similară din 2012.

    Vânzările sunt în creștere

    Angelica Șmil a informat presa că în 2008, anul modernizării fabricii de produse crude-uscate, au fost livrate în piață 257 de tone de Salam de Sibiu Agricola, dar la finalul anului trecut s-au livrat 612 tone, iar pentru 2013 estimează vânzări de 671 de tone.

    Un estimat pentru primele 8 luni ale anului 2013 arată că volumele de Salam de Sibiu Agricola comercializate de Salbac au crescut cu aproape 5% față de anul trecut și s-a ajuns la aproape 440 de tone. Valoric, vânzarile vor înregistra, la 31 august, o creștere de 15%, dezvoltând o cifră de afaceri de aproape 4,750 mil. Euro – aproximativ un sfert din cifra de afaceri totală a companiei Salbac.

    Salbac este în prezent pe locul 8 în topul producătorilor de mezeluri din România după valoarea vândută și pe primul loc în categoria salamurilor crude-uscate.


    Te-ar mai putea interesa

    Ministrul Agriculturii încearcă să îi convingă pe fermieri să se fiscalizeze: Veți plăti impozite mai mici! Timac Agro România anunță schimbări în structura managerială a companiei La 10 ani de la lansarea brandului ADAMA, compania omologhează 5 produse noi în România

    Ultimele știri

    Rezultate solide pentru Agricover în 2023 și peste 10.000 de fermieri în portofoliu O dronă militară a căzut în zona fermei Filipoiu din Insula Mare a Brăilei – primele imagini Au apărut, în piață, primele roșii românești. Prețul lor – dublu față de cel al cărnii