• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • agrointel.ro
  • Ştiri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Agribusiness
  • Anunțuri
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Salbac (Agricola Bacău) se adaptează pieței: a lansat Salamul de Sibiu la 300 de grame

    agrointeligenta.ro -

    Salbac, companie din Grupul de firme Agricola Bacău, a lansat varianta calibrată la 300 de grame a Salamului de Sibiu Agricola – produs care continuă să dețină o cotă de piață de circa 50% din total segment Salam de Sibiu comercializat în România.

    “Venim în întâmpinarea consumatorilor cu același produs, dar cu un gramaj mai mic, pentru a-l face accesibil cât mai multor oameni”, spune Angelica Șmil, directorul general al companiei Salbac, citat de Ziarul de Bacău.

    ”Suntem conștienți de vremurile dificile pe care le traversăm împreună, noi și oamenii pe masa cărora ajung produsele noastre. Dar, pentru că ne respectăm clienții, nu facem rabat de la calitatea produselor și identificăm modalități prin care să devină mai accesibile chiar și produsele de înaltă calitate, așa cum este Salamul de Sibiu. Aceasta este motivația pentru care am lansat varianta calibrată de 300 de grame a Salamului de Sibiu Agricola”.

    Salamul de Sibiu Agricola se obține după un proces de maturare a cărnii care se întinde pe durata a 90 de zile, iar gustul și integritatea acestui produs sunt neschimbate de mai bine de 40 de ani, astfel încât este, la acest moment, cel mai vândut Salam de Sibiu din România. Pentru prima dată în ultimii patru ani, piața națională a Salamului de Sibiu a înregistrat o scădere de peste 10% în primul semestru al anului în curs, comparativ cu perioada similară din 2012.

    Vânzările sunt în creștere

    Angelica Șmil a informat presa că în 2008, anul modernizării fabricii de produse crude-uscate, au fost livrate în piață 257 de tone de Salam de Sibiu Agricola, dar la finalul anului trecut s-au livrat 612 tone, iar pentru 2013 estimează vânzări de 671 de tone.

    Un estimat pentru primele 8 luni ale anului 2013 arată că volumele de Salam de Sibiu Agricola comercializate de Salbac au crescut cu aproape 5% față de anul trecut și s-a ajuns la aproape 440 de tone. Valoric, vânzarile vor înregistra, la 31 august, o creștere de 15%, dezvoltând o cifră de afaceri de aproape 4,750 mil. Euro – aproximativ un sfert din cifra de afaceri totală a companiei Salbac.

    Salbac este în prezent pe locul 8 în topul producătorilor de mezeluri din România după valoarea vândută și pe primul loc în categoria salamurilor crude-uscate.


    Te-ar mai putea interesa

    Revoluția în managementului azotului. Reducerea pierderii azotului din culturile agricole prin utilizarea tehnologiei NHDelta Punga Verde – ideea de marketing cu care Claudia Gross și-a vândut toată producția din solar Transavia, cel mai mare jucător de carne de pui din România, își propune investiții record și achiziții din piață, prin care să își consolideze poziția în regiune

    Ultimele știri

    Vremea se răcește brusc, îngheț la sol și ploi cu descărcări electrice. Cod Galben emis pentru 27 de județe Porumb de Tamași. Fermierul Gabriel Corodeanu a transformat porumbul dulce într-un brand local Răzvan Avram, GreenAgro: ”Cred că ar trebui să ne focusăm noi, ca și fermieri, în a produce calitate și nu cantitate”