• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Lider în informarea și susținerea fermierilor: Agrointeligența, record de audiență pe fondul unor exclusivități jurnalistice de impact! Peste 150.000 de persoane au citit ieri Agrointel.ro!

    Vlad Macovei -

    Agrointeligența – AGROINTEL.RO a obținut ieri cea mai bună audiență zilnică de la demararea proiectului media în 2012. Luni, 2 martie 2020, site-ul agrointel.ro a avut 153.861 de utilizatori unici contorizați de trafic.ro. Acest rezultat a poziționat din nou Agrointeligența ca lider absolut al presei agricole din România, cu o cotă de piață din totalul citirilor online pe teme de agricultură de 81%. Pe locul doi și trei, la mare distanță, s-au clasat cele două site-uri ale revistei Ferma (agroinfo.ro și revista-ferma.ro) cu o cotă de piață de 14,8% respectiv 4,4%.

    Agrointel.ro este singurul site din presa agricolă care este auditat de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) și este inclus în SATI (Studiul de Audiență și Trafic Internet), singura entitate din România care este în măsură să ofere audit al publicurilor în zona media și care să fie acceptat unanim de agențiile de publicitate. Indiferent că vorbim de zona de presă online, tipărită sau audio-vizuală, audiența este măsurată și certificată de SATI/BRAT și Serviciul de Măsurare a Audiențelor TV. Toate informațiile legate de audiență sunt publice și, conform acestora, Agrointeligența – AGROINTEL.RO este liderul presei agricole din România, raportat la audiența auditată, indiferent dacă vorbim de presă online, tipărită sau tv. Orice încercare de a prezenta tot felul de pseudo-certificate de audiență/tiraj sau formă de studiu/sondaj, al unor firme care nu au ca obiect de activitate auditul audiențelor media, reprezintă o tentativă de a induce în eroare companiile din agribusiness, agențiile de publicitate și PR și, nu în ultimul rând, pe fermieri. 

    Agrointeligența – AGROINTEL.RO și-a consolidat poziția de lider al presei agricole din România construind o strategie editorială ce se bazează pe un trinom de succes. Primul element este furnizarea de informație jurnalistică relevantă, utilă, de cele mai multe ori exclusivă, livrată în mod prompt pe site, newsletter și social-media, împachetată într-un mod accesibil și atractiv. Al doilea element este implicarea noastră în rezolvarea problemelor sesizate de fermieri prin practicarea unui jurnalism implicat, cu valoare adăugată maximă pentru publicul nostru, adică pentru fermieri în primul rând. Al treilea element îl reprezintă parteneriatul solid cu companiile furnizoare de produse și servicii în agricultură, cu care derulăm campanii de promovare care au drept focus prezentarea soluțiilor oferite, într-un mod eficient și auditat, lăsând la latitudinea fermierului alegerea ce i se potrivește. Acest trident ofensiv al strategiei noastre editoriale este completat de două direcții strategice majore: concentrarea pe conținut video distribuit digital (aici având un parteneriat solid cu BTvideo, lider în producția video pentru agricultură) și în organizarea de evenimente/conferințe/mese rotunde care să fie platforme publice în care fermierii să aibă cuvântul, mai ales în fața decidenților politici și administrativi. 

    Agrointeligența – AGROINTEL.RO nu va ceda tentativelor de șantaj, intimidare, amenințare, calomnie, indiferent dacă acestea vin din partea politicienilor din toate partidele, din partea celor care vor răul fermierilor și agriculturii naționale sau din partea unor concurenți, invidioși pe succesul nostru și coplesiți de frustrare. Ne vom alege atent câmpul de luptă, armele și timingul, și întotdeauna vom face lucrurile corect, legal, în spiritul meritocrației și al responsabilității față de publicul nostru – FERMIERII ROMÂNIEI. Iar succesul nostru are la bază și este explicat exact de ingredientele care dau rețeta succesului în orice inițiativă antreprenorială a secolului nostru: muncă, implicare, seriozitate, experiență, cunoștințe, pregătire continuuă, asumarea de riscuri, intuiție, curaj, empatie și comunicare eficientă. Așadar, succesul nostru nu este întâmplător, recordurile noastre de audiență se consolidează de la lună la lună (1,7 milioane unici în ianuarie și 1,35 milioane unici în februarie) iar cei peste 150.000 de cititori care ne-au acordat ieri încrederea reprezintă o confirmare a unei strategii temeinice și nu o excepție.

    Fermierilor le promit că voi fi aici, alături de ei, gata de luptă pentru drepturile lor! Forța Fermierilor!


    Te-ar mai putea interesa

    Subvenții APIA 2024 – tranșa a doua. Plățile finale achitate pe hectar și cap de animal Primul județ în care DAJ anunță că a virat despăgubirile de secetă în conturile fermierilor! Rabla pentru tractoare – ghid final. Condiții, acte necesare, procedură de înscriere

    Ultimele știri

    Vânzarea terenurilor agricole din apropierea granițelor – aproape imposibilă! Fermierii ruși renunță la cultura de grâu: ”Există pierderi la fiecare tonă” Gazeo și Clementine: soiuri noi de grâu și orzoaică de la ITC Seeds