320.000 DE CITITORI PE ZI PENTRU AGROINTELIGENȚA! Impact uriaș pentru mediatizarea problemelor fermierilor, pe fondul crizei COVID-19!
agrointeligenta.ro -Agrointeligența-AGROINTEL.RO a stabilit, în data de 13 martie 2020, un nou record absolut în ceea ce privește audiența unei platforme media dedicate sectorului agroalimentar. Astfel, numărul de vizitatori unici, în această zi, a fost de peste 326.000 de persoane, conform trafic.ro. Acest rezultat arată, încă o dată, interesul uriaș pe care fermierii din România, dar și liderii din politică, administrație, mediu privat, îl acordă subiectelor noastre, informațiilor exclusive, campaniilor noastre, toate cu impact maxim pentru agricultura națională.
Agrointeligența-AGROINTEL.RO a avut, tot conform trafic.ro, o cotă de piață de 93% din totalul celor interesați de teme de agricultură. Pe locurile următoare, la distanță uriașă, s-au situat site-urile revistei Ferma, agroinfo.ro și revista-ferma.ro, cu 8% respectiv 2% cotă de piață.
“Am dovedit încă o dată, că suntem cei mai buni din presa agricolă. Campania noastră cu Pactul Național pentru Securitatea Alimentară, materialele jurnaliste cu și despre fermieri, informațiile utile difuzate prompt și care au ajuns direct cititorilor noștri, ne-au adus o audiență fantastică și mă bucur că putem demonstra, din nou, că practic toți cei care sunt implicați, direct sau indirect, în agricultură fac parte din publicul nostru drag. Nu este niciun dubiu că principala sursă de informare a fermierilor, într-o proporție covârșitoare, este mediul online, prin conținut scris sau vizual. O cotă de piață de peste 75% din totalul cititorilor cu interes în zona agriculturii, menținută constant, lună de lună, dublată de aceste recorduri absolute în momente critice, când trebuie să faci diferența în fiecare minut, spune mult despre fidelitatea publicului nostru, despre cât de favorabil este privit brandul nostru. Faptul că am reușit să menținem o atitudine pozitivă, dublată însă de o vigiliență crescută, în contextul crizei coronavirusului, arată că poți face audiență cu subiecte relevante pentru publicul căruia de adresezi. Audiența mică, pe motiv că este o presă specializată, nu a fost niciodată un argument pentru a explica nimic, nu a stat niciodată cu adevărat în picioare. Fermierii și fermele României au nevoie de platforme media puternice, care intră în zona generalistă din punct de vedere al audienței și influenței, care fac performanță editorială, care se bat pentru interesele legitime ale agricultorilor, care pot face diferența. Aceasta a fost strategia editorială a Grupului Agrointeligența din prima zi și până în prezent. Aș vrea să le mulțumesc colegelor și colegilor mei pentru munca și priceperea pe care le-au integrat în această platformă media, lider în informarea și susținerea fermierilor” a spus Vlad Macovei, președintele Grupului Agrointeligența.
Despre Agrointeligența
Agrointeligența-AGROINTEL.RO este singurul site din presa agricolă care este auditat de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) și este inclus în SATI (Studiul de Audiență și Trafic Internet), singura entitate din România care este în măsură să ofere audit al publicurilor în zona media și care să fie acceptat unanim de agențiile de publicitate. Indiferent că vorbim de zona de presă online, tipărită sau audio-vizuală, audiența este măsurată și certificată de SATI/BRAT și Serviciul de Măsurare a Audiențelor TV. Toate informațiile legate de audiență sunt publice și, conform acestora, Agrointeligența – AGROINTEL.RO este liderul presei agricole din România, raportat la audiența auditată, indiferent dacă vorbim de presă online, tipărită sau tv. Orice încercare de a prezenta tot felul de pseudo-certificate de audiență/tiraj sau formă de studiu/sondaj, al unor firme care nu au ca obiect de activitate auditul audiențelor media, reprezintă o tentativă de a induce în eroare companiile din agribusiness, agențiile de publicitate și PR și, nu în ultimul rând, pe fermieri.
Despre Pactul Național pentru Securitatea Alimenatră, AICI!