• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Cristi Niță, BTvideo: Companiile care nu vor comunica eficient către fermieri vor avea de suferit major în acest an! Care sunt soluțiile digitale?

    agrointeligenta.ro -

    Anul 2020 va rămâne o bornă în istoria omenirii, indiferent cât va mai dura pandemia la nivel mondial. După ce ne vom trezi din acest ”vis urât”, ne vom da seama că ne aflăm într-o altă lume, foarte multe lucruri și comportamente se vor schimba, de la modul în care ne vom face cumpărăturile, la stilul de viață, până la implementările masive ale lucrului de acasă.

    Ce se va întâmpla cu conceptul de evenimente în câmp?

    Nici industria de agribusiness nu va fi ocolită de schimbări. Relația fermier-companie, modul de abordare comercială, regulile tot mai stricte de igienă și utilizarea corectă a echipamentelor individuale de protecție, anumite garanții/asigurări comerciale care vor apărea în contracte. De asemenea, organizarea de evenimente va suferi, poate, cea mai importantă schimbare. Cu siguranță, până la finalul acestui an agricol, nicio companie nu va mai încuraja participarea fermierilor la evenimentele din câmp. Chiar dacă perioada de stare de urgență va trece mai repede, lucru puțin probabil, cei mai mulți fermieri vor fi extrem de reticenți în a mai participa la astfel de platforme. Și în acest caz, pentru o companie care, totuși va dori să organizeze o astfel de ”adunare” va fi un lucru aproape imposibil de a strânge un număr de câteva zeci de fermieri. Iar, un eveniment cu 30, 40 de fermieri va fi exemplul cel mai bun de decizie neinspirată a acelei companii – bani cheltuiți degeaba, percepția negativă din partea fermierilor prezenți că nu s-a reușit ”mobilizarea” fermierilor locali, presiune pe echipa de vânzări și marketing, apariția unor tensiuni în echipă. Cu alte cuvinte, bugete cheltuite degeaba pentru un foarte probabil eșec.

    Care sunt soluțiile? Aduceți platformele în casele fermierilor!

    Se spune că orice criză aduce la pachet și o serie de oportunități. Iar, pentru domeniul comunicării eficiente, oportunitățile sunt clare. Gândiți-vă ce s-ar fi întâmplat dacă această pandemie ar fi avut loc acum 10, 15 ani când aproape nimeni nu avea acces la internet, smartphone-uri sau era imposibil să transmiți o sesiune video dintr-o solă, aflată la 2 km de un oraș. Și, nici nu puteai stabili o întâlnire cu fermierul pentru a-i putea prezenta produsele și serviciile tale ! Era, într-adevăr, o situație cel puțin complicată.

    În prezent, este foarte ușor printr-o tehnologie adecvată, să aduci orice eveniment la care nu participă nimeni către un public de zeci de mii de persoane. Să aduci toate detaliile plantei și culturilor în fermele clienților sau prospecților tăi. Să aduci toate informațiile, descoperirile si produsele companiei tale. Iar, printr-un concept video premium, poți aduce chiar și emoția acelei platforme comerciale către fermieri.

    Și, iată că un eveniment care putea deveni un eșec organizatoric, va avea zeci de mii de persoane care vor primi, în siguranță, toate mesajele pe care vrei să le transmiți. Pentru asta e nevoie de doi, trei reprezentanți ai departamentului de vânzări sau tehnic (care vor face prezentările ) și un reprezentant din top management (care va aduce mesajele cheie către fermieri). Mai ai nevoie de specialiști media care să îți asigure o producție video calitativă și de o platformă puternică unde să comunici și să difuzezi.

    Este foarte important să vă alegeți parteneri media de încredere pentru că orice detaliu va conta. Un content video de slabă calitate nu va fi niciodată urmărit, un mesaj care nu este atent ales poate face mai mult rău decât bine, imaginile video care vor prezenta culturile trebuie să fie deosebite, stilul de montaj trebuie să fie unul atractiv astfel încât să îl facă pe fermier să se uite timp de câteva zeci de minute, anumite slide-uri din prezentări trebuie să fie incluse în montaj într-un mod eficient astfel încât avantajele produsului să fie scoase în evidență. Iar, lista poate continua… La fel de importantă este alegerea platformei sau site-ului unde veți difuza ”evenimentul video”. Alegeți site-uri care sunt auditate, care vă pot prezenta cifre de audiență oficiale, evitați partenerii care vă spun că au cifre, studii sau măsurători interne! Aici puteți face diferența între câteva zeci de views sau câteva zeci de mii de views!!!

    Concluzii

    Cristi Niță este fondatorul BTvideo, lider în realizarea de producții video pentru sectorul de agribusiness. Agrointeligența și BTvideo se află într-un parteneriat strategic pentru implementarea cu succes a soluțiilor de promovare a conținutului video distribuit digital către fermierii din România.


    Te-ar mai putea interesa

    Lege nouă: Obligație pentru toți conducătorii de tractoare Când se plantează roșiile în grădină – calendar Vremea de schimbă radical. Șefa ANM anunță ploi și temperaturi cu minus

    Ultimele știri

    Fonduri europene pentru achiziția de utilaje – AFIR a publicat a doua versiune a Ghidului Polonia: Fermierii – subvenție de 250 euro/ha pentru grâul vândut până pe 10 martie Fermele și cooperativele pot accesa un nou ajutor pentru gunoiul de grajd