• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Comisarul Dacian Cioloș le recomandă vinificatorilor moldoveni să investească mai mult în promovare

    agrointeligenta.ro -

    Producătorii de vinuri din Moldova trebuie investească mai mult în promovare. Este opinia Comisarului European pentru Agricultură, Dacian Cioloş, care se află într-o vizită în ţara noastră. Oficialul european a subiliniat că, în momentul de faţă, s-a creat un context favorabil care permite ca produsele vinicole moldoveneşti să devină cât mai cunoscute.

    „Cred că în aceste ultime săptămâni s-a creat un val de susţinere a vinurilor moldoveneşti cel puţin în Europa. Şi cred că tocmai pe acest lucru s-ar putea construi o promovare la nivel naţional”, a declarat Dacian Cioloş, citat de publika.md.

    Comisarul European, însoţit de premierul Iurie Leancă şi ministrul Agriculturii Vasile Bumacov, a vizitat vinăria din satul Puhoi, raionul Ialoveni.

    Ulterior, oficialii s-au întâlnit şi cu agricultorii din Costeşti, care i-au luat la întrebări.

    Dacian Cioloş a declarat că fermierii din Moldova vor primi asistenă din partea Uniuniii Europene în ceea ce priveşte comercializarea şi certificărea produselor. În aceeaşi zi, oficialul european a avut o şedinţă închisă cu membrii Guvernului de la Chişinău.


    Te-ar mai putea interesa

    Cooperative executate de ANAF pentru TVA la utilajele cumpărate prin fonduri europene Emil Dumitru, Ministerul Agriculturii: ANTZ va fi acordat pentru animalele existente în ferme Emil Dumitru, MADR – anunț despre plata avansului APIA. Banii care au ajuns la fermieri

    Ultimele știri

    Cum faci economie la factura de curent. Aparatele din casă cu cel mai mare consum de energie Daniel Buda trage un semnal de alarmă: Fermierii riscă să piardă bani pentru greșeli ce nu țin de ei! Fermier român: ”Am refuzat să dau ouăle la export pentru a-mi păstra clienții de aici, de acasă”