• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Comisarul Dacian Cioloș le recomandă vinificatorilor moldoveni să investească mai mult în promovare

    agrointeligenta.ro -

    Producătorii de vinuri din Moldova trebuie investească mai mult în promovare. Este opinia Comisarului European pentru Agricultură, Dacian Cioloş, care se află într-o vizită în ţara noastră. Oficialul european a subiliniat că, în momentul de faţă, s-a creat un context favorabil care permite ca produsele vinicole moldoveneşti să devină cât mai cunoscute.

    „Cred că în aceste ultime săptămâni s-a creat un val de susţinere a vinurilor moldoveneşti cel puţin în Europa. Şi cred că tocmai pe acest lucru s-ar putea construi o promovare la nivel naţional”, a declarat Dacian Cioloş, citat de publika.md.

    Comisarul European, însoţit de premierul Iurie Leancă şi ministrul Agriculturii Vasile Bumacov, a vizitat vinăria din satul Puhoi, raionul Ialoveni.

    Ulterior, oficialii s-au întâlnit şi cu agricultorii din Costeşti, care i-au luat la întrebări.

    Dacian Cioloş a declarat că fermierii din Moldova vor primi asistenă din partea Uniuniii Europene în ceea ce priveşte comercializarea şi certificărea produselor. În aceeaşi zi, oficialul european a avut o şedinţă închisă cu membrii Guvernului de la Chişinău.


    Te-ar mai putea interesa

    Primărie: Nu mai eliberăm adeverințe fermierilor până nu achită datoriile la bugetul local Floarea-soarelui a ajuns la recoltat. Fermier: ”Valorificăm producția la prețul pieței, putea fi și mai bine!” Decizie Primărie: Circulația căruțelor, interzisă fără „toaletă portabilă” pentru animale

    Ultimele știri

    Cod galben emis de ANM pentru 15 județe. Ce se întâmplă cu vremea în următoarele zile Importurile UE de îngrășăminte din Rusia au crescut cu 50%, dar urmează să scadă din cauza tariferlor vamale Gheorghe Vaida, ASAS: ”La majoritatea produselor, producția internă a scăzut mult. La lapte s-a redus cu aproape jumătate”