• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Comisarul Dacian Cioloș le recomandă vinificatorilor moldoveni să investească mai mult în promovare

    agrointeligenta.ro -

    Producătorii de vinuri din Moldova trebuie investească mai mult în promovare. Este opinia Comisarului European pentru Agricultură, Dacian Cioloş, care se află într-o vizită în ţara noastră. Oficialul european a subiliniat că, în momentul de faţă, s-a creat un context favorabil care permite ca produsele vinicole moldoveneşti să devină cât mai cunoscute.

    „Cred că în aceste ultime săptămâni s-a creat un val de susţinere a vinurilor moldoveneşti cel puţin în Europa. Şi cred că tocmai pe acest lucru s-ar putea construi o promovare la nivel naţional”, a declarat Dacian Cioloş, citat de publika.md.

    Comisarul European, însoţit de premierul Iurie Leancă şi ministrul Agriculturii Vasile Bumacov, a vizitat vinăria din satul Puhoi, raionul Ialoveni.

    Ulterior, oficialii s-au întâlnit şi cu agricultorii din Costeşti, care i-au luat la întrebări.

    Dacian Cioloş a declarat că fermierii din Moldova vor primi asistenă din partea Uniuniii Europene în ceea ce priveşte comercializarea şi certificărea produselor. În aceeaşi zi, oficialul european a avut o şedinţă închisă cu membrii Guvernului de la Chişinău.


    Te-ar mai putea interesa

    Grant de 30.000 euro/proiect pentru tinerii care pornesc o afacere nouă. Cererile, din 15 septembrie Utilajele agricole ale unui fermier intrat în faliment sunt scoase la licitație Liliana Piron explică cum se va aplica degresivitatea la subvențiile APIA: ”Tot ce depășește 100.000 de euro se va opri la 61.250 de euro”

    Ultimele știri

    Fermieri atacați cu rachete în câmp, în timp ce recoltau: 12 răniți și 30 de utilaje avariate Prețuri fluctuante la floarea-soarelui din cauza randamentului mai mic al culturii din Ucraina ProCredit Bank a lansat campania „Parteneri de Bancă – pentru că lucrurile bune se împart cu prietenii!”