• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Tehnologiile BAYER fac diferența într-un an dificil: LEARNING CENTER RAPIȚĂ – Vineri, 26 iunie, ora 10:00

    agrointeligenta.ro -

    LEARNING CENTER BAYER pentru RAPIȚĂ! Cultura de rapiță, pasiunea și dezamăgirea multor fermieri în acest an. Cu excepții – destul de multe și spectaculoase! Reprezentanții companiei Bayer sunt alături de agricultori și le vin în ajutor cu recomandările pentru ca viitoarea cultură să fie una cu profit, iar alături de unul dintre cei mai pasionați fermieri, prezintă, în premieră, soluțiile cu care cultura de rapiță dă producții maxime!

    Informațiile de care fermierii au nevoie sunt prezentate în cadrul LEARNING CENTER BAYER – RAPIȚĂ 2020. Evenimentul va putea fi urmărit online vineri, 26 iunie, de la ora 10:00, pe pagina de Facebook Agrointeligența și pe www.agrointel.ro.

    ”Vă invit la un tur virtual în platforma de cercetare Bayer pentru cultura de rapiței din Arțari, județul Călărași, unde vom putea urmări evoluția culturii pe parcursul vegetației, până la recoltare. Vom discuta despre cum putem să ne mărim șansele înființării cu succes a unei culturi chiar și în condiții de secetă și vom arăta beneficiile produselor Bayer pentru creșterea și securizarea profitului cu această cultură”, este invitația adresată de către Alina Arsene, Director Market Development Bayer CropScience România.


    Te-ar mai putea interesa

    Avans APIA 2025: Fermierii care au intrat la plată până astăzi! Victorie morală pentru fermieri în dosarul neonicotinoidelor. Decizia luată de Înalta Curte! Avans APIA 2025 – subvențiile care intră în conturi până la finalul lunii

    Ultimele știri

    Fermierii polonezi organizează un protest național ce va ține o lună întreagă. În decembrie fac miting la Bruxelles Cântărirea rapiței toamna pentru o fertilizare mai bună cu azot – formulă de calcul Ce mănâncă românii toamna. Carrefour și NielsenIQ au prezentat tendințele consumului de sezon