• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Tehnologiile BAYER fac diferența într-un an dificil: LEARNING CENTER RAPIȚĂ – Vineri, 26 iunie, ora 10:00

    agrointeligenta.ro -

    LEARNING CENTER BAYER pentru RAPIȚĂ! Cultura de rapiță, pasiunea și dezamăgirea multor fermieri în acest an. Cu excepții – destul de multe și spectaculoase! Reprezentanții companiei Bayer sunt alături de agricultori și le vin în ajutor cu recomandările pentru ca viitoarea cultură să fie una cu profit, iar alături de unul dintre cei mai pasionați fermieri, prezintă, în premieră, soluțiile cu care cultura de rapiță dă producții maxime!

    Informațiile de care fermierii au nevoie sunt prezentate în cadrul LEARNING CENTER BAYER – RAPIȚĂ 2020. Evenimentul va putea fi urmărit online vineri, 26 iunie, de la ora 10:00, pe pagina de Facebook Agrointeligența și pe www.agrointel.ro.

    ”Vă invit la un tur virtual în platforma de cercetare Bayer pentru cultura de rapiței din Arțari, județul Călărași, unde vom putea urmări evoluția culturii pe parcursul vegetației, până la recoltare. Vom discuta despre cum putem să ne mărim șansele înființării cu succes a unei culturi chiar și în condiții de secetă și vom arăta beneficiile produselor Bayer pentru creșterea și securizarea profitului cu această cultură”, este invitația adresată de către Alina Arsene, Director Market Development Bayer CropScience România.


    Te-ar mai putea interesa

    Utilajele agricole ale unui fermier intrat în faliment sunt scoase la licitație Grant de 30.000 euro/proiect pentru tinerii care pornesc o afacere nouă. Cererile, din 15 septembrie Prețul cerealelor e sub presiune din cauza recoltelor. Fermierii, forțați să vândă mai ieftin

    Ultimele știri

    Fermieri atacați cu rachete în câmp, în timp ce recoltau: 12 răniți și 30 de utilaje avariate Prețuri fluctuante la floarea-soarelui din cauza randamentului mai mic al culturii din Ucraina ProCredit Bank a lansat campania „Parteneri de Bancă – pentru că lucrurile bune se împart cu prietenii!”