• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • AECTRA, prima companie care introduce DISCOUNT DE SOLIDARITATE pentru fermieri!

    agrointeligenta.ro -

    Discount de solidaritate! Inițiativa aparține Aectra, o companie 100% românească în cadrul căreia s-a luat nu doar decizia de a nu se majora prețul produselor din portofoliu pentru campania de toamnă, ci cel al aplicării unui discount de solidaritate menit să vină în sprijinul fermierilor care se confruntă cu cel mai dificil din agricultura post-decembristă.

    AECTRA este furnizor pentru fermierii români de 30 de ani și a fost prima companie care a adus pe piața românească și a promovat fertilizarea foliară și stimulatorii pentru plantele agricole. În anul ce marchează cele trei decenii de când compania este partener de nădejde al agriculturii, din solidaritate cu aceștia, AECTRA a decis să introducă un discount de solidaritate de 10% prin care să vină în sprijinul fermierilor ce ce confruntă cu mai dificil an pentru afacerile lor.

    Decizia AECTRA privind introducerea discountului de solidaritate a fost anunțată de către președintele companiei, Dan Popescu, în cadrul unui interviu acordat Agrointeligența – AGROINTEL.RO. Popescu a arătat că decizia a fost luată înainte de demararea campaniei de toamnă.

    ”În cadrul companiei noastre, în aceată perioadă dificilă pentru întreaga agricultură, noi ne-am pus problema cum putem ajuta fermierii români. Noi credem de 30 ani în investiții inteligente în tehnologie și întotdeauna am încercat să aducem în piață acele mecanisme care să îi încurajeje pe agricultori să investească, dar să investească inteligent. Am avut discuții intense în companie, am făcut analize de piață, am realizat și studiu în care am discutat cu fermierii despre nevoile lor, am avut și o consultare internă cu inginerii agronomi care sunt în relație directă cu fermierii. La finele acestor demersuri, am decis că AECTRA poate să ia o decizie puternică de a ajuta fermierii pentru această campanie de toamnă”, a explicat Dan Popescu.

    Economic, la acest moment există o problemă reală pe care AECTRA, ca parte importantă din agribusiness-ul românesc, a decis că nu poate să o ignore. ”Mulți dintre fermieri au avut culturile compromise, au veniturile considerabil reduse. Sunt ajutoare de stat, dar rămâne de văzut cât de bine vor fi administrate și când vor fi ele plătite. Noi am considerat că trebuie să fim alături de fermieri printr-o decizie pe care am luat-o și anume să fim solidari. Pentru această campanie de toamnă, noi ne-am propus să venim îm întâmpinarea fermierilor cu…nici nu știu dacă este corect să îi spunem discount de solidaritate, ci un sprijin, un semnal prin care ne dorim ca toți fermierii să știe și să simtă că suntem aproape de dânșii și că înțelegem problemele economice cu care se confruntă. Începând cu cu campania de toamnă, una foarte importantă pentru fermieri să repornească activitatea din câmp, noi oferim acest discount de solidaritate tuturor fermierilor care vor opta pentru produse AECTRA. Acest discount va fi aplicat pentru tot portofoliul de produse, este un discount de 10% aplicat prețul de listă începând de acum și până la sfârșitul campaniei de toamnă”.

    Președintele AECTRA a subliniat că discountul de solidaritate nu este condiționat de produsele pentru care optează fermierul, de cantitatea comenzii și nici chiar de modalitatea de achiziție sau de furnizorul acestora. ”Politicile comerciale deja existente rămân valabile!”, a precizat Dan Popescu, subliniind că reducerea din campania de toamnă se aplică peste orice alt discount pe care fermierul îl negociază pentru ferma sa. ”Obiectivul nostru este să le oferim fermierilor o gură de oxigen, utilă sperăm, dar și o încredere de a investi în anumite tehnologii. AECTRA își dorește ca acum, când este cea mai mare nevoie, să fie alături de fermieri și să arate și pentru restul industriei că atunci când trebuie, este obligatoriu să fim alături de fermieri”.

    Din portofoliul companiei AECTRA, lider pe piața fertilizanților foliari și a biostimulatorilor, fac parte cele mai cunoscute produse din aceste categorii: Atonik, Terra-Sorb, BlackJak, NHDelta, Millerplex, Nutrient Express, Agrocean sau gama de fertilizanți foliari Ferticig, produsă în România, la fabrica AECTRA de la Câmpia Turzii. Pentru a comanda produsele AECTRA, puteți suna la telefon 021 312 27 89, iar informații despre portofoliul complet al companiei găsiți pe www.aectra.ro

    Interviul integral cu Dan Popescu poate fi urmărit mai jos, sau pe YouTube: https://youtu.be/rANisMQKUJ4


    Te-ar mai putea interesa

    Primul îngheț la culturile din câmp. Alexander Degianski, fermier: O iarnă blândă, coșmarul unui agronom Tic-tac, tic-tac cu avansul APIA. Termen urgent pentru plata primei tranșe din subvenții Tractoarele Zetor pe care fermierii le pot cumpăra prin programul Rabla pentru Tractoare

    Ultimele știri

    Mesaj din industria cărnii – ce se întâmplă cu prețul cărnii de porc de Sărbători Micii și salamurile din România – interzise în SUA și UK. Motivul pentru care s-au blocat exporturile Fermierul de pe Valea Trotușului care crește 8 vaci și produce o brânză specială, premiată la nivel mondial