Cultivatorii de broccoli investesc cu cap: Au angajat cea mai tare firmă de publicitate să le facă reclamă la ”verzituri”
agrointeligenta.ro -Foarte puțin agreat de public larg, urât în special de copii, broccoli a ajuns să dividă SUA în două: cei care consumă această legumă și cei care nu pot să o vadă în farfurie.
Pentru a-i convinge și pe aceștia din urmă că broccoli este sănătos și poate fi chiar ”cool”, agricultorii au pus mână de la mână și au apelat la firma de publicitate care face reclamele cele mai răsunătoare, inclusiv pe cele de la Coca-Cola. Scopul campaniei de promovare: o nouă imagine pentru ”verzitură”!
Costul contractului cu Victors&Spoils nu a fost făcut public, dar fermierii sunt convinși că cea mai apreciată companie de publicitate nu poate da greș.
Totuși, în primă fază, agenții de promovare au realizat mai multe interviuri și teste cu grupuri țintă de consumatori și, din păcate pentru agricultori, rezultatele au arătat că broccoli nu are o imagine bună decât dacă este ”acoperit de brânză italienească”, așa cum a punctat un participant la sondaje.
Campania este susținută de autorități, mai ales că studiile au indicat o rată mare de risc de obezitate și diabet în rândul copiilor și tinerilor. O principală cauză este alimentația dezechilibrată, săracă în legume și fructe gătite sănătos, iar bannerele și mesajele care promovează consumul de broccoli și de salate nu pot decât să bucure pe toată lumea, mai ales pe fermierii care își vând mai bine recolta!
Sursa: New York Times