• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Cultivatorii de broccoli investesc cu cap: Au angajat cea mai tare firmă de publicitate să le facă reclamă la ”verzituri”

    agrointeligenta.ro -

    Foarte puțin agreat de public larg, urât în special de copii, broccoli a ajuns să dividă SUA în două: cei care consumă această legumă și cei care nu pot să o vadă în farfurie.

    Pentru a-i convinge și pe aceștia din urmă că broccoli este sănătos și poate fi chiar ”cool”, agricultorii au pus mână de la mână și au apelat la firma de publicitate care face reclamele cele mai răsunătoare, inclusiv pe cele de la Coca-Cola. Scopul campaniei de promovare: o nouă imagine pentru ”verzitură”!

    Costul contractului cu Victors&Spoils nu a fost făcut public, dar fermierii sunt convinși că cea mai apreciată companie de publicitate nu poate da greș.

    Totuși, în primă fază, agenții de promovare au realizat mai multe interviuri și teste cu grupuri țintă de consumatori și, din păcate pentru agricultori, rezultatele au arătat că broccoli nu are o imagine bună decât dacă este ”acoperit de brânză italienească”, așa cum a punctat un participant la sondaje.

    BroccoliCampania este susținută de autorități, mai ales că studiile au indicat o rată mare de risc de obezitate și diabet în rândul copiilor și tinerilor. O principală cauză este alimentația dezechilibrată, săracă în legume și fructe gătite sănătos, iar bannerele și mesajele care promovează consumul de broccoli și de salate nu pot decât să bucure pe toată lumea, mai ales pe fermierii care își vând mai bine recolta!

    Sursa: New York Times


    Te-ar mai putea interesa

    Fiertură pentru găini. Rețetă pentru mâncarea umedă a păsărilor de curte Preț prune pentru țuică. Cât costă un kilogram de prune pentru rachiu Un tânăr întors din Germania cultivă pepeni cu gust de pară pe care îi vinde la poarta fermei cu 8-10 lei/kg

    Ultimele știri

    Diana Buzoianu despre Legea Mirosurilor: ”Zeci de mii de români nu-și pot deschide geamul în propria casă” Noul an agricol aduce un nou sezon al emisiunii Agrostrategia de pe TVR 1! Ministra Mediului a vizitat o fermă care face împăduriri prin PNRR: ”România are nevoie de cât mai multe păduri, sub orice formă”