• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Cultivatorii de broccoli investesc cu cap: Au angajat cea mai tare firmă de publicitate să le facă reclamă la ”verzituri”

    agrointeligenta.ro -

    Foarte puțin agreat de public larg, urât în special de copii, broccoli a ajuns să dividă SUA în două: cei care consumă această legumă și cei care nu pot să o vadă în farfurie.

    Pentru a-i convinge și pe aceștia din urmă că broccoli este sănătos și poate fi chiar ”cool”, agricultorii au pus mână de la mână și au apelat la firma de publicitate care face reclamele cele mai răsunătoare, inclusiv pe cele de la Coca-Cola. Scopul campaniei de promovare: o nouă imagine pentru ”verzitură”!

    Costul contractului cu Victors&Spoils nu a fost făcut public, dar fermierii sunt convinși că cea mai apreciată companie de publicitate nu poate da greș.

    Totuși, în primă fază, agenții de promovare au realizat mai multe interviuri și teste cu grupuri țintă de consumatori și, din păcate pentru agricultori, rezultatele au arătat că broccoli nu are o imagine bună decât dacă este ”acoperit de brânză italienească”, așa cum a punctat un participant la sondaje.

    BroccoliCampania este susținută de autorități, mai ales că studiile au indicat o rată mare de risc de obezitate și diabet în rândul copiilor și tinerilor. O principală cauză este alimentația dezechilibrată, săracă în legume și fructe gătite sănătos, iar bannerele și mesajele care promovează consumul de broccoli și de salate nu pot decât să bucure pe toată lumea, mai ales pe fermierii care își vând mai bine recolta!

    Sursa: New York Times


    Te-ar mai putea interesa

    Un procesator român de lapte a ajutat peste 1.000 de mici fermieri să treacă la e-Factura: ”A înțeles toată lumea” Verificări în forță la mașinile de erbicidat. Romeo Șoldea, ANF: Atingem pragul de 10.000 de echipamente Micii fermieri – minimis de 15.000 euro/fermă pentru achiziția de utilaje agricole. Cererile, până pe 31 iulie

    Ultimele știri

    Fermierul Doru Enciu își vinde roșiile prin curier în toată țara și în străinătate: ”Folosesc folie cu bule și cutii rezistente” Scăderi la prețurile cerealelor la început de săptămână. SUA și Rusia pun bețe în roate bursei europene Care sunt cei mai performanți hibrizi de castraveți pentru cultura de solar?