• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Doripesco promovează alimentația sănătoasă: Investește 200.000 de euro ca românii să consume mai mult pește

    agrointeligenta.ro -

    Compania braşoveană Doripesco investeşte 200.000 de euro într-un program de promovare şi relansare a consumului de peşte.

    Proiectul este susţinut din fonduri europene, contribuţia proprie a companiei fiind de circa 20%, ne-a declarata Ruxandra Coc, directorul de marketing al companiei.

    „Scopul acestui proiect este de a promova consumul de peşte şi de a scoate în evidenţă importanţa consumului de peşte, făcându-i pe oameni să conştientizeze importanţa introducerii peştelui în alimentaţia săptămânală, prin scoaterea în evidenţă a proprietăţilor nutritive ale acestuia […] Carnea de peşte este bogată în proteine, lipide, vitamine şi minerale, astfel putând să înlocuiască orice alt tip de carne. În plus, aceasta este uşor digerabilă, deoarece nu conţine ţesut colagen fibros”, susţine Ruxandra Coc.

    Potrivit Doripesco, consumul anual de peşte în România este de 10 ori mai mic decât cel din ţările Uniunii Europene, în condiţiile în care se cifrează la numai 4,5 kilograme/ locuitor.

    Cei mai mari consumatori de peşte şi produse din peşte sunt Portugalia şi Spania, care consumă 48, respectiv 45 de kilograme pe locuitor pe an.

    Sursa: bizbrasov.ro


    Te-ar mai putea interesa

    Grant de 30.000 euro/proiect pentru tinerii care pornesc o afacere nouă. Cererile, din 15 septembrie ”Nu avem unde să vindem cerealele”. Protest al fermierilor la granița cu Ucraina Programul Rabla Tractoare – deblocat cu fonduri europene! Anunțul făcut azi de ministrul Florin Barbu

    Ultimele știri

    Fermieri atacați cu rachete în câmp, în timp ce recoltau: 12 răniți și 30 de utilaje avariate Prețuri fluctuante la floarea-soarelui din cauza randamentului mai mic al culturii din Ucraina ProCredit Bank a lansat campania „Parteneri de Bancă – pentru că lucrurile bune se împart cu prietenii!”