• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Ciobanul Ghiță din reclame își face magazin de brânzeturi la București

    agrointeligenta.ro -

    ”Oi deschide un magazin de brânză la București. Ghiciți în care sector? Are un primar ca în filme. Doamne- ajută!”, a postat astăzi pe Facebook ciobanul Ghiță, primul fermier devenit vedetă națională după ce a filmat mai multe reclame pentru Vodafone.

    Informația că tânărul crescător de oi din Jina, Sibiu își face magazin de brânzeturi la București a fost confirmată și de Adrian Boţan, Creative Partner, McCann Bucharest. „Astăzi era el în Bucureşti, pentru că vrea să-şi deschidă un magazin, pentru a vinde produse marca Ghiţă. Noi o să-i facem campania. E o avanpremieră ce vă spun acum”, a menţionat Boţan într-un interviu acordat ZF.

    Magazinul va fi deschis în sectorul 4 ”păstorit” de primarul Piedone.

    Ciobanul Ghiţă este personajul central dintr-o campanie publicitară a Vodafone, demarată anul acesta. Pe Facebook, pagina oficială a strâns peste 438.000 de prieteni. „Întâi a fost ideea, apoi am căutat pe cineva care să aibă o poveste care să se potrivească cu ideea noastră. Probabil că am testat vreo 10 ciobani. Ce e interesant la Ghiţă este că are un apetit pentru celebritatea pe Facebook. E a treia personalitate pe Facebook. Este o campanie foarte reuşită pentru atragerea de clienţi, batem toate recordurile de vânzări cu ea”, a mai spus Adrian Boţan.


    Te-ar mai putea interesa

    O mare seră de roșii din România a înlocuit ambalajele din plastic cu cele din carton ondulat Laptele la 5 lei care i-a înfuriat pe fermieri. Cine îl produce Școală de șoferi gratuită pentru tinerii care vor să își ia permisul. Cererile, până pe 27 ianuarie

    Ultimele știri

    Oierii au ”colindat-o” pe ”doamna Ursula”, la Bruxelles: ”Ne-am adus pită, slănină, brânză, stăm aici până ne rezolvăm problemele” OP-ED | Radu Magdin, CEO Smartlink Communications: România, putere Agrifood. Optimismul e important, dar organizarea regională e esențială Prognoza meteo pentru ultimele săptămâni din 2025 și primele săptămâni din 2026