• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Reprezentant Auchan: Comercializăm 100% carne românească. 95% din produsele agro-alimentare sunt autohtone

    agrointeligenta.ro -

    Dintre hipermarketurile aflate zilele acestea în vizorul autorităților, doar o parte au răspuns invitației parlamentarilor și au participat ieri la ședința Comisiei de Agricultură din Camera Deputaților, scopul întâlnirii fiind de a se decide o formă prin care producătorii românești pot fi susținuți, în activitatea lor, de către marile magazine.

    Tiberiu Dănețiu, directorul de marketing al Auchan România, a dorit să precizeze că lanțul pe care îl reprezintă nu face parte din cele care pun bețe în roate fermierilor români. ”Un procent de 95% din produsele agro-alimentare comercializate în lanţul Auchan este reprezentat de produse româneşti. Mai mult, carnea pe care o comercializăm este 100% din România, de la ferme autohtone. Pentru a ajunge la această performanţă, colaborăm strâns cu Ministerul Agriculturii pentru a identifica fermierii care au capacităţi de producţie corespunzătoare. Există încă multe piedici: fie agricultorii nu au volumul de marfă necesar, fie nu au spaţii de depozitare, fie nu pot livra magazinelor noastre. Aşa că optăm ca pe plan local să căutăm tot furnizori locali. Odată găsiţi, aceşti fermieri sunt vizitaţi de directorii noştri, care găsesc cea mai bună formulă de colaboare”, a declarat Dăneţiu în cadrul unei audieri la Camera Deputaţilor.

    Reprezentantul a dat exemple concrete, aşa cum este cel al unui producător de mere din Miercurea Sibiului, care livrează fructe magazinului Real/Auchan din Sibiu. Un alt exemplu dat a fost al unui fermier care, pe baza unui contract cu Auchan, a reuşit să acceseze fonduri europene pentru a-şi extinde producţia.

    ”Avem în magazin 800 de produse româneşti comercializate până în 2014 sub marca proprie. În viitor, sperăm să avem câteva mii. Avem în vedere dezvoltarea pe linia produselor regionale care să poată ajunge pe rafturile Auchan din alte ţări, sub marca noastră proprie”, a mai spus directorul de marketing al Auchan România.


    Te-ar mai putea interesa

    VTol Agrobee 200, cea mai mare dronă agricolă poate pulveriza 380 de hectare pe zi Când vine vara – anunțul șefei ANM, Elena Mateescu: Cresc temperaturile! Mușuroirea tomatelor. Când și cum se face

    Ultimele știri

    Floarea-soarelui din Siliștea Crucii, județul Dolj, se dezvoltă viguros cu îngrășămintele Fertilland de la Rodbun Semănătorile no-till de la KINZE – în fermele din România prin Dicor Land Paradisul Cireșelor și-a deschis porțile! Vizitatorii pot mânca fructe pe săturate și să își culeagă cireșe pentru acasă