Oferte speciale la raft până pe 30 septembrie, în magazinele Carrefour: Bune pentru consumatori și la prețuri accesibile! Gama Drag de România, 100% fabricată în țară, este inclusă!
agrointeligenta.ro -Un întreg ecosistem format din producători, furnizori, angajați, asociații, ONG-uri și consumatorul final, participă la tranziția alimentară alături de Carrefour. Pentru a celebra acest ecosistem de parteneri și pentru a consuma mai bine, Carrefour a organizat Săptămânile Tranziției Alimentare – „Împreună pentru mâine” în care propun consumatorilor oferte speciale la produse selectate. În România, până miercuri, 30 septembrie, vă propunem să susțineți demersul tranziției alimentare și să alegeți produsele special semnalizate la raft selectate din rândul sortimentelor marca proprie Carrefour dar și ale partenerilor.
Vă invităm, așadar să descoperiți în toate magazinele Carrefour și în Catalogul “Împreună pentru maine” produsele proprii Carrefour și mărcile celor 11 parteneri (dintre cei 19 la nivel internațional prezenți în România) care s-au alăturat demersului în perioada 17 – 30 septembrie. Produsele prezente în ofertă respectă trei criterii ale tranziției alimentare, în viziunea globală Carrefour: sunt bune pentru planetă, bune pentru consumatori și la prețuri accesibile în fiecare zi. Iar lista este în continuă creștere, pentru ca noi toți să mâncăm din ce în ce mai bine!
“Tranziția alimentară este o mișcare ce nu poate fi oprită. Consumatorii noștri își doresc ca “mâncarea sănătoasă” să fie accesibilă ca preț”, a comunicat Alexandre Bompard, Chairman and Chief Executive Officer of Carrefour în cadrul Adunării Generale a Acționarilor din 14 iunie 2018.
Marca proprie Carrefour: 100 de aditivi controversați eliminați din rețete
Carrefour își dorește produse cât mai naturale, de aceea a eliminat din rețetele produselor marca proprie: coloranți, antioxidanți, conservanți, agenți de textură, etc. 11.000 de analize fizico – chimice și microbiologie și teste, au validat produsele în laboratoarele senzoriale. Totul pentru a oferi produse bune, realizate responsabil, la un preț convenabil.
Drag De România: produse fabricate 100% în România
Gustul adevărat și rețetele locale se regăsesc în produsele, marca proprie, Drag de România. Sunt produse fabricate 100% în România.
Filiera Calității: Monitorizăm calitatea produselor de la cultivare până la raft
Morcovi dulci și suculenți, cartofi cu gust și tradiție, somon proaspăt, carne de vită de cea mai înaltă calitate și alte bunătăți. Toate produsele din programul Filiera Calității sunt atent monitorizare și verificate periodic de experți. Carrefour se asigură că pe parcursul întregului proces, de la cultivare, la creștere și până în momentul în care produsele ajung pe raft, se respectă criteriile de calitate.
Carrefour Bio: Fără substanțe artificiale sau care poluează
Bio, organic sau eco se traduce prin lipsa substanțelor chimice de sinteză în procesele de cultivare a plantelor și hrănirea animalelor. Peste 1000 de produse fără pesticide, fertilizanți și alte substanțe care poluează. Fără potențiatori de aromă, îndulcitori sau coloranți artificiali.
EcoPlanet și Les Cosmetique: Ingredientele de origine vegetală și impact redus față de mediu
Produse care conțin ingrediente de origine vegetală, de calitate, oferă eficiență maximă, au preț accesibil și impact redus față de mediu. Sunt standardele de care a trecut fiecare produs.
Ce este Tranziția Alimentară
Mai mult nu înseamnă mereu mai bine, așa cum o alimentație sănătoasă nu înseamnă mereu mai scump sau mai sofisticat. Dincolo de clișee, chiar suntem ceea ce mâncăm și alegerile pe care le facem atunci când cumpărăm alimente influențează cum ne simțim noi și ai noștri, resursele proprii, locale și globale, comunitățile în care trăim, afacerile mari sau mici, Pământul. În timp, alimentele au ajuns să “câștige” în numărul de ingrediente adăugând aditivi și, simultan, să piardă în gust, aromă sau culoare. Și, în uriașul mix de păreri, date, moșteniri culturale și stereotipuri, specialiștii în alimentație folosesc știința pentru a îmbunătăți alimentele și pentru a-și argumenta cercetările.
Vestea bună este că am recuperat ce s-a pierdut. Deși să îmbunătățească alimentația, fiind în același timp respectuoși cu mediul înconjurător, este o provocare majoră, Carrefour a avut viziunea, forța și angajamentul de a întreprinde acțiuni concrete pozitive în ceea ce privește ambalarea, protejarea biodiversității, alegerea ingredientelor, monitorizarea etapelor de producție. Mai mult, acum 30 de ani, Carrefour a pornit la „vânătoare” de aditivi și de substanțe controversate și, în prezent, a ajuns să interzică nu mai puțin de 100 de aditivi din compoziția tuturor produselor din marca proprie (coloranți, antioxidanți, conservanți, agenți de textură etc.).
Este un demers prin care compania urmărește să reconcilieze producția industrializată a unui bun alimentar pentru toți, exigențele privind siguranța alimentară, calitatea nutrițională și gustul, aroma, culoarea. Iar în 2018, gigantul francez a așezat tranziția alimentară în centrul strategiei sale, mobilizându-și angajații, partenerii agricoli, precum și toate celelalte părți implicate, pentru ca alimentele sănătoase, de calitate, produse durabil să fie accesibile tuturor.