Ultima zi în care puteți profita de ofertele speciale Carrefour dedicate demersului tranziției alimentare: Sigure pentru consumatori și la prețuri accesibile!
Roxana Dobre -Până astăzi, miercuri – 30 septembrie, Carrefour România vă propune să susțineți demersul tranziției alimentare și să alegeți produsele special semnalizate la raft selectate din rândul sortimentelor marca proprie Carrefour dar și ale partenerilor.
Produsele marcă proprie se găsesc în toate magazinele Carrefour și în Catalogul “Împreună pentru mâine”, unde sunt incluse și mărcile celor 11 parteneri (dintre cei 19 la nivel internațional prezenți în România) care s-au alăturat demersului în perioada 17 – 30 septembrie. Produsele prezente în ofertă respectă trei criterii ale tranziției alimentare, în viziunea globală Carrefour: sunt bune pentru planetă, bune pentru consumatori și la prețuri accesibile în fiecare zi.
Drag De România: produse fabricate 100% în România
Gustul adevărat și rețetele locale se regăsesc în produsele, marca proprie, Drag de România. Sunt produse fabricate 100% în România.
Filiera Calității: Monitorizăm calitatea produselor de la cultivare până la raft
Morcovi dulci și suculenți, cartofi cu gust și tradiție, somon proaspăt, carne de vită de cea mai înaltă calitate și alte bunătăți. Toate produsele din programul Filiera Calității sunt atent monitorizare și verificate periodic de experți. Carrefour se asigură că pe parcursul întregului proces, de la cultivare, la creștere și până în momentul în care produsele ajung pe raft, se respectă criteriile de calitate.
Carrefour Bio: Fără substanțe artificiale sau care poluează
Bio, organic sau eco se traduce prin lipsa substanțelor chimice de sinteză în procesele de cultivare a plantelor și hrănirea animalelor. Peste 1000 de produse fără pesticide, fertilizanți și alte substanțe care poluează. Fără potențiatori de aromă, îndulcitori sau coloranți artificiali.
EcoPlanet și Les Cosmetique: Ingredientele de origine vegetală și impact redus față de mediu
Produse care conțin ingrediente de origine vegetală, de calitate, oferă eficiență maximă, au preț accesibil și impact redus față de mediu. Sunt standardele de care a trecut fiecare produs.
Ce este Tranziția Alimentară
Deși să îmbunătățească alimentația, fiind în același timp respectuoși cu mediul înconjurător, este o provocare majoră, Carrefour a avut viziunea, forța și angajamentul de a întreprinde acțiuni concrete pozitive în ceea ce privește ambalarea, protejarea biodiversității, alegerea ingredientelor, monitorizarea etapelor de producție. Mai mult, acum 30 de ani, Carrefour a pornit la „vânătoare” de aditivi și de substanțe controversate și, în prezent, a ajuns să interzică nu mai puțin de 100 de aditivi din compoziția tuturor produselor din marca proprie (coloranți, antioxidanți, conservanți, agenți de textură etc.).
Astfel Carrefour a ales ca gustul, culoarea și aromele produselor proprii să fie naturale și nu influențate prin adăugarea de potențiatori de gust sau coloranti/arome artificiale. De exemplu morcovul și sfecla au fost folosite pentru colorare în loc de coloranții artificiali – carmin E121.
Este un demers prin care compania urmărește să reconcilieze producția industrializată a unui bun alimentar pentru toți, exigențele privind siguranța alimentară, calitatea nutrițională și gustul, aroma, culoarea. Iar în 2018, gigantul francez a așezat tranziția alimentară în centrul strategiei sale, mobilizându-și angajații, partenerii agricoli, precum și toate celelalte părți implicate, pentru ca alimentele sănătoase, de calitate, produse durabil să fie accesibile tuturor.