• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Cel mai faimos cioban din România şi-a deschis magazin în Capitală: Vinde telemeaua cu 17 lei kilogramul

    agrointeligenta.ro -

    Ghiţă Ciobanul şi-a deschis primul magazin în Capitală. Astăzi, el a asistat la inaugurarea primei sale afaceri din Bucureşti.

    Agitaţie mare astăzi în Piaţa Progresul din Capitală. La etajul 1, Ghiţă Ciobanul, vestitul personaj din reclama la o firmă de telefonie şi-a deschis magazin, iar evenimentul a fost marcat printr-un concert de colinde cântate de copii instituţionalizaţi. Primarul Cristian Popescu Piedone a venit personal să guste din brânza pusă la vânzare de Ghiţă şi să-l felicite. ”Am adus în piaţă producători autohtoni, ca Ghiţă şi vrem să mai aducem”, a zis primarul.

    Emoţionat nevoie mare, Gheorghe Dănuleţiu (29 de ani), alias Ghiţă i-a servit pe bucureşteni cu bunătăţi făcute de el la stână. La vânzare în magazinul intitulat ”Ghiţă Ciobanul” va sta chiar sora cea mare a ciobanului- vedetă, Maria, dar şi Ionică, un cumnat de-al lui Ghiţă.

    Iată ce produse vinde şi ce preţuri are:
    Telemea de vacă: 17 lei/ kg
    Telemea de oaie veche: 25 de lei/ kg
    Brânză de burduf: 31 de lei/ kg
    Caş ardelenesc: 24 de lei/ kg
    Jumări: 38 de lei/ kg
    Slănină: 20 de lei/ kg
    Caltaboş: 28 de lei/ kg
    Şorici: 25 de lei/ kg

    Sursa: libertatea.ro


    Te-ar mai putea interesa

    ANSVSA angajează! Posturi libere în cadrul instituției – ghid de aplicare Avans APIA 2025: Fermierii care au intrat la plată până astăzi! Avans APIA 2025 – subvențiile care intră în conturi până la finalul lunii

    Ultimele știri

    Fermierii polonezi organizează un protest național ce va ține o lună întreagă. În decembrie fac miting la Bruxelles Cântărirea rapiței toamna pentru o fertilizare mai bună cu azot – formulă de calcul Ce mănâncă românii toamna. Carrefour și NielsenIQ au prezentat tendințele consumului de sezon