• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Achiziție viței Bălțată Românească. Prețul oferit fermierilor de ACVBR-SIM: 5 euro/kg + TVA!

    agrointeligenta.ro -

    Asociația Crescătorilor de Vaci Bălțată Românească Tip Simmental (ACVBR SIM) le reamintește fermierilor de programul pe care îl derulează pentru achiziția de viței și prin care crescătorii de animale beneficiază de un preț foarte bun, respectiv 5 euro pe kilogram, plus TVA.

    ”Dragi fermieri crescători de vaci de Bălțată Românească,

    Nu uitați de programul ACVBR-SIM de achiziție de viței (M,F) descendenți ai taurilor de Bălțată Românească proprietatea asociației.
    Sperăm că cei 5euro/kg + TVA, preț oferit pentru vițeii cu vârsta între 1-3 luni și minim 100kg, reprezintă o stimulare și motivare în același timp, pentru fiecare fermier crescător de Bălțată Românească”, este mesajul ACVBR SIM pentru fermieri.

    Organizația publică și taurii de Bălțată Românească pentru ca fermierii să știe care din aceștia se califică pentru accesul în programul de achiziție de viței.

    Fermierii interesați de material seminal de la tauri de Bălațtă Românească, dar și de programele și serviciile ACVBR-SIM pot afla mai multe detalii pe www.baltataromaneasca.ro, pot solicita informații din partea organizațiilor de COP partenere ACVBR-SIM și/sau pot trimite comanda la adresa: secretar@baltataromaneasca.ro.


    Te-ar mai putea interesa

    Programul Rabla Tractoare – deblocat cu fonduri europene! Anunțul făcut azi de ministrul Florin Barbu ”Nu avem unde să vindem cerealele”. Protest al fermierilor la granița cu Ucraina Fiecare litru de lapte, borcan de zacuscă sau legătură de pătrunjel – la ANAF. ”Vor să impoziteze și ultimul țăran din România”

    Ultimele știri

    Fermieri atacați cu rachete în câmp, în timp ce recoltau: 12 răniți și 30 de utilaje avariate Prețuri fluctuante la floarea-soarelui din cauza randamentului mai mic al culturii din Ucraina ProCredit Bank a lansat campania „Parteneri de Bancă – pentru că lucrurile bune se împart cu prietenii!”