• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Un exemplu concret. Valoarea relației fermier-furnizor în agribusiness

    Adrian Radu -

    În piața de agribusiness, fermierii își cumpără adesea input-urile de la un singur furnizor. Experiențele anterioare bune referitoare la oferta, calitatea, serviciul și performanța unui furnizor vor genera un anumit nivel de satisfacție. Pe măsură ce satisfacția crește, există întotdeauna așteptări de continuitate relațională și tendința de ambele părți să rămână în relații pe termen cât mai lung. Acesta este modelul de relație fermier-furnizor dezvoltat și de Bayer, care promovează încredere și angajament.

    La ferma Columirom, din localitatea Comloșu Mare, județul Timiș, parteneriatul cu Bayer presupune, pe lângă furnizarea de input-uri, și acces la o gamă variată de noutăți și know-how.

    Societatea a trecut cu bine peste anul 2020, un an al pandemiei și al secetei, datorită parteneriatelor solide. ”În agricultură, partenerii sunt foarte importanți. Ne referim la producătorii de soluții pentru agribusiness, adică de pesticide, îngrășăminte și de toate produsele pe care le folosim în acest domeniu. Ei vin cu noutățile, vin cu know-how-ul și ne arată susținere în domeniul nostru de activitate. Pentru noi, Bayer înseamnă un partener, un partener de calitate, care are o gamă foarte variată de produse premium, ” a explicat Laurențiu Sarcină, reprezentantul fermei din Timiș.

    Valoarea adusă de Bayer societății Columirom este sporită și de platformă Climate FieldView, care ajută fermierul să se ajute singur. Principiul de funcționare este simplu. Un dispozitiv montat pe utilajele din fermă culege informații din câmp și le transpune sub formă de hărți, acestea putând fi vizualizate de fermieri de pe tableta sau smartphone-ul personal.

    ”Pe lângă portofoliul de produse a venit și cu diverse soluții tehnice, cum este platforma FieldView și, în mod special, în cadrul fermei noi avem un parteneriat de lungă durată cu Bayer, care este de câțiva ani, în special pe portofoliul Dekalb, pe porumb și rapiță, ” a mai declarat Sarcină.


    Te-ar mai putea interesa

    Tuta absoluta la tomate. Prevenire, combatere Terenuri agricole vândute cu 10.000 euro/ha pentru construirea unui parc fotovoltaic România a scos ”artileria grea” în lupta cu seceta. Județele unde ploaia va fi produsă artificial

    Ultimele știri

    Universitatea de Științele Vieții din Timișoara deschide al doilea magazin Akademika Market Premierul Ciolacu: România nu e în pericol în ceea ce priveşte securitatea alimentară. Investițiile în irigații vor continua Condiția ca fermierii afectați de secetă să nu piardă subvenția de 500 euro/hectar