• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Carrefour și Bringo au lansat serviciul de livrare rapidă în 30 de minute în București și Iași. Mangalia, Craiova și Reșița, adăugate pe hartă!

    Roxana Dobre -

    Carrefour și Bringo își consolidează parteneriatul prin lansarea unui model nou de serviciu, cel de livrare rapidă în București și Iași și prin extinderea către zone suplimentare de livrare, respectiv Mangalia, Craiova și Reșița. Astfel, clienții din București și Iași care se află în proximitatea primelor magazine Carrefour Market incluse în noul program beneficiază de livrare rapidă, în 30 de minute de la plasarea comenzilor prin Bringo.

    Odată cu această expansiune multivalentă – prin prisma serviciilor oferite, dar și a ariei geografice acoperite – în acest moment, 63 de magazine din rețeaua Carrefour din 38 de orașe sunt incluse în aplicația Bringo. Totodată, clienții au acces la peste 50.000 produse din oferta retailerului, la prețurile din magazin, informează Carrefour printr-un comunicat.

    „Viziunea noastră centrată pe omnicanalitate ne deschide mereu noi oportunități. Căutăm să fim cât mai aproape de clienții noștri cu cele mai bune produse, având obiectivul strategic de a oferi proximitate în toate mediile. Clienții noștri au un ritm de viață alert, sunt adesea pe fugă și de aceea este important pentru ei să aibă acces ușor și rapid la produsele noastre. Iar dacă este important pentru ei, este important și pentru noi. Astfel, facem pași către noi modele de servicii, creștem împreună cu Bringo și, mai ales, continuăm să punem la dispoziția clienților peste 90% din sortimentul magazinelor noastre fizice în Bringo, la prețul de la raft”, a declarat Cătălin Samara, COO Carrefour România.

    Bringo face livrări pentru peste 10.000 de produse din Carrefour Market, în doar 30 de minute de la plasarea comenzii

    Cei doi parteneri au lansat serviciul de livrare rapidă, disponibil momentan în anumite zone din București și Iași, pentru a răspunde interesului clienților pentru beneficiul proximității în mediul online. Astfel, Bringo face livrări pentru peste 10.000 de produse din Carrefour Market, în doar 30 de minute de la plasarea comenzii, în vecinătatea primelor magazine incluse în planul de expansiune din capitală (Carrefour Market Barbu Văcărescu, nr. 154-158 și Drumul Taberei Columbus, nr. 124) și Iași (Carrefour Market Iași Palace Mall din str. Palas, nr. 7A, Iași Iulius Mall din Bvd. Tudor Vladimirescu și cel din Șoseaua Arcu, nr. 29).

    Toate produsele sunt disponibile la același preț ca cel din magazinele fizice, în contextul în care Bringo nu practică adaos comercial. În același timp, costul livrării este varianta redusă de proximitate, de 9,99 lei la fiecare comandă. Totodată, din 12 august și până la închiderea sezonului estival, românii de pe litoral au posibilitatea de a-și comanda prin Bringo produse din Carrefour Market localizat în str. Portului, nr. 44A, Mangalia. În funcție de comandă și proximitatea față de magazin, aceștia pot beneficia de serviciul de livrare rapidă sau standard. Aria de livrare include stațiunile Vama Veche, 2 Mai, Mangalia, Saturn, Venus, Neptun și Olimp.

    Ca de obicei, costurile produselor sunt cele din magazin, la care se adaugă costul livrării: 9,99 lei/ comandă, dacă aceasta se face în zona supermarketului Carrefour din Mangalia, caz în care ajunge în 30 de minute sau până la 17,99 lei/ comandă pentru livrarea standard, de 90 de minute de la plasarea comenzii, în cazul adreselor ce depășesc aria de proximitate.

    O componentă importantă a noului serviciu de livrare rapidă în București, Iași și Mangalia o reprezintă introducerea modelului hibrid de livrare, disponibil odată cu adăugarea bicicletelor electrice, dar și a celor tradiționale, în flota Bringo.

    „Înainte de a lua orice decizie, ne uităm întotdeauna la nevoile clienților noștri și încercăm să anticipăm dorințele lor viitoare. Astfel, în urma unui sondaj, am aflat că peste 70% dintre ei vor să aibă acces rapid la produsele Carrefour prin Bringo chiar și atunci când sunt în vacanță la mare. Iar acest insight ne-a dus către două direcții. Pe de o parte, ne-am orientat prioritar către lansarea serviciului de livrare rapidă în câteva orașe, acoperind și zona de litoral. Pe de altă parte, am decis includerea bicicletelor electrice în flota noastră pentru a susține cât mai bine obiectivele de proximitate și livrare expres”, a declarat Ioana Ilie Dobre, Director General Bringo.

    Carrefour prin Bringo în Craiova și Reșița

    Tot din 12 august, Craiova și Reșița au fost incluse pe harta Bringo. Astfel, clienții își pot comanda produse Carrefour din Market Craiova (Piața 1 Mai, Bvd-ul 1 Mai nr. 78), respectiv Market Govândari (Str. Făgărașului nr.15) și Market Nera (Piața 1 Decembrie 1918 nr.1, Complexul Comercial Nera) din Reșița. Costul livrării este cel standard, de 19,99 lei/ comandă, iar termenul de livrare este de 90 de minute.

    „Pe lângă lansarea unor noi servicii, continuăm să ne extindem aria de acoperire alături de Bringo, ducând mai departe parteneriatul început în 2016. Înțelegem nevoia de proximitate ca fiind în toate mediile, inclusiv cel online, și de aceea facem încă un pas alături de Bringo către extinderea prezenței în online a formatelor noastre de proximitate precum supermarket-urile. Avem încredere în noua ofertă Carrefour x Bringo, disponibilă acum și prin serviciul rapid și avem în plan să ne extindem amprenta și către alte orașe până la finalul anului”, a completat Cătălin Samara.

    Mai mult, aplicația desfășoară în mod frecvent campanii prin care oferă transport gratuit. Pentru început, clienții din București și Iași, dar și cei din noile zone acoperite de Bringo (Mangalia, stațiunile învecinate, Craiova și Reșița), beneficiază de transport gratuit la prima comandă, dacă introduc codul „bunvenit1” la finalizarea acesteia.

    Prin intermediul aplicației Bringo, disponibilă gratuit în App Store și Google Play, cumpărătorii pot alege produse din Carrefour fără adaos comercial. Carrefour România este cel mai mare partener al Bringo, punând la dispoziția clienților o gamă de peste 50.000 de produse și activând în aplicație cu toate magazinele de tip hipermarket și supermarket, sau express. Cumpărăturile sunt făcute de un personal shopper care comunică în timp real cu clientul, experiența cumpărăturilor de la distanță fiind semnificativ îmbunătățită.

    Despre Carrefour

    Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.

    Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate, în ansamblul ei: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. În plus, Carrefour a susținut atât financiar cât și prin transfer de expertiză, înființarea Fundației pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care își propune să contribuie la o schimbare sistemică a sectorului legumicol din România. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping, și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

    Ducând mai departe grija pentru comunitate și mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preț pe Plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile și compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă și derulează inițiative de încurajare a bunelor obiceiuri. Acestor inițiative li se adaugă contribuția de peste un deceniu la Banca de Alimente – Crucea Roșie și suportul pentru multe alte programe prin care susține comunitățile vulnerabile și reduce risipa alimentară.


    Te-ar mai putea interesa

    Ouăle maronii vor fi înlocuite în magazine de ouăle albe. Fenomenul, explicat de fermieri Micii fermieri – subvenție APIA de 98,80 euro/ha. Banii se virează acum în conturi Vremea de Florii. Anunțul șefei ANM, Elena Mateescu

    Ultimele știri

    Tehnologia Chemark Rom la rapiță pune bazele unor producții mari în Teleorman, la ferma Nutrelo Trei boli periculoase depistate în cultura sa de grâu de fermierul Georgian Corniță Se construiește o nouă fabrică ce va prelua lapte de la fermierii români