• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Egiptul a cumpărat grâu din Ucraina și Rusia la un preț de 264,60 euro/tonă, plus cheltuieli de transport

    agrointeligenta.ro -

    Egiptul a finalizat o nouă mare licitație pentru achiziția de grâu. Au fost încheiate contracte pentru o cantitate de 300.000 de tone de grâu care urmează să fie livrat în perioada 25 octombrie-3 noiembrie, potrivit surselor oficiale citate de Agricensus.

    Autoritatea Generală pentru Mărfuri de Aprovizionare (GASC) a semnat ieri, 8 septembrie, cinci contracte pentru câte 60.000 de tone fiecare, la un preț mediu de 313 de dolari pe tonă (echivalentul a 264,60 euro/tonă). La acest preț se adaugă costul de transport, în medie de 31,93 dolari pe tonă.

    Grâul din Ucraina a fost ofertat egiptenilor de către traderii Nibulon (baza Ochakov) la prețul de 310,25 USD / tonă FOB, sau 343,15 USD / tonă CFR, iar Louis Dreyfus a vândut de la baza Odessa cu 312,90 USD / tonă.

    Olam și Inerco Trade au furnizat, de asemenea, grâne pentru fiecare bază Chornomorsk la același nivel de preț, plus un cost de transport de 32,90 USD / tonă.

    O cantitate de 60.000 de tone a fost achiziționată și din Rusia, prin traderul GTCS, cu un preț de 316,50 USD / tonă plus un cost de transport de 27,30 USD / tonă.


    Te-ar mai putea interesa

    Cooperative executate de ANAF pentru TVA la utilajele cumpărate prin fonduri europene Fermier obligat să-și vândă pământul din cauza băncilor: ”Vom ajunge să dăm tot străinilor, asta se vrea” Emil Dumitru, MADR – anunț despre plata avansului APIA. Banii care au ajuns la fermieri

    Ultimele știri

    Cum faci economie la factura de curent. Aparatele din casă cu cel mai mare consum de energie Daniel Buda trage un semnal de alarmă: Fermierii riscă să piardă bani pentru greșeli ce nu țin de ei! Fermier român: ”Am refuzat să dau ouăle la export pentru a-mi păstra clienții de aici, de acasă”