• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Producătorul de seminţe Fertillia propune un mini-serial umoristic. Marțienii, interesați de genetica românească? 

    Adrian Radu -

    Fertillia, producător de seminţe axat pe produsele cu cel mai bun randament dovedit pentru solurile româneşti, a lansat episodul pilot al unui miniserial care îi are în prim plan pe Cristian Grețcu și Silviu Petcu, vedete cunoscute pentru activitatea lor în grupul Divertis. Mini-serialul umoristic pleacă de la ipoteza aterizării marțienilor la fabrica de semințe Fertillia de la Tichilești și are, într-o primă fază, trei episoade.

    În funcție de reacțiile publicului, Fertillia intenționează să mai producă alte 9 episoade în care „marțienii” să ajungă în toate fabricile sale din România. Prin intermediul acestui concept, Fertillia își propune să își asigure, în următorii doi ani, poziția de productător numărul 1 de semințe pe piața din România, asigurând exclusiv produse cu eficiență dovedită din gama „Elită” și gama „Economic: Super-randament”.

    Fertillia oferă, între altele, sămânță de lucernă Letizia, sămânță de orz Heidi și Srecko (pe 6 rânduri) și Bosut (pe 2 rânduri), sămânță de triticale (Tarzan și Goran) și o paletă largă de sămânță de grâu din cele mai productive soiuri europene: Velasko Boregar, Genesi, Antile, PG 102 și multe altele.

    Toate detaliile despre semințele Fertillia pot fi găsite pe www.fertillia.ro.


    Te-ar mai putea interesa

    Utilajele agricole ale unui fermier intrat în faliment sunt scoase la licitație Autoritățile îndeamnă fermierii să nu cultive semințele primite gratuit, prin colete dubioase din China ”Nu avem unde să vindem cerealele”. Protest al fermierilor la granița cu Ucraina

    Ultimele știri

    Fermieri atacați cu rachete în câmp, în timp ce recoltau: 12 răniți și 30 de utilaje avariate Prețuri fluctuante la floarea-soarelui din cauza randamentului mai mic al culturii din Ucraina ProCredit Bank a lansat campania „Parteneri de Bancă – pentru că lucrurile bune se împart cu prietenii!”