• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Massey Ferguson își schimbă sigla și trece la un nou slogan: Born to Farm!

    Mircea Olteanu -

    Massey Ferguson, o marca globală a producătorului de utilaje agricole AGCO, a anunțat că anul viitor va prezenta oficial o nouă siglă și va introduce o nouă identitate a mărcii, care va purta numele „Born to Farm”, pentru a sărbători 175 de ani de la fondarea sa, potrivit unui comunicat al companiei.

    „Massey Ferguson a oferit fermierilor din întreaga lume mașini simple și de încredere încă de la înființare, acum aproape 175 de ani. Puține mărci din lume pot pretinde că au avut un impact atât de îndelungat asupra industriei agricole. Massey Ferguson a fost cu adevărat Born to Farm”, a declarat Eric Hansotia, președinte și director executiv al AGCO Corporation.

    La rândul său, Luis Felli, vicepreședinte senior, director general pentru Massey Ferguson, a afirmat că „Massey Ferguson trece acum de la a fi un simplu producător de mașini agricole la un furnizor de experiențe simple și de încredere, care oferă fermierilor cea mai bună valoare și le face afacerea mai profitabilă și mai sustenabilă. Această abordare consecventă la nivel global, orientată spre fermier, le permite clienților să experimenteze transformarea mărcii într-un mod unic în întreaga lume. Completat de o organizație globală sincronizată, a fost firesc să lansăm un nou logo în acest moment fără precedent din istoria noastră”.

    „2022 va fi anul noului brand global al Massey Ferguson”, a completat Francesco Murro, vicepreședintele pentru marketing global, vânzări și parteneriate în cadrul Massey Ferguson.

    „Ne-am gândit la o nouă siglă încă de când am dezvăluit conceptul MF NEXT la Agritechnika 2019. Începutul noii ere a MF a fost în momentul lansării MF 8S în iulie 2020, după care a urmat lansarea mai multor produse noi în ultimele 18 luni, inclusiv evenimentul digital Born to Farm în septembrie 2021. Noiembrie este o lună memorabilă pentru brand, deoarece pică la exact 63 de ani de la anunțul creării mărcii și a logo-ului său emblematic. În contextul în care în anul 2022 vom sărbători cea de-a 175-a aniversare a primului atelier de echipamente agricole al lui Daniel Massey, am simțit că este momentul perfect pentru a reîmprospăta sigla în timp ce introducem un nou slogan”, a explicat Murro.

    Triunghiul triplu Massey Ferguson – Cea mai cunoscută siglă din 1958

    „Forma de triunghi triplu este o siglă puternică care a întruchipat Massey Ferguson încă din 1958. Noua noastră siglă este o combinație între moștenirea puternică și valorile proaspete ale mărcii. Cele trei triunghiuri se suprapun pentru a reprezenta relația reciproc avantajoasă și încrederea dintre fermieri, dealeri și marcă”, a adăugat Murro.

    „Lucrând ca o singură echipă globală Massey Ferguson, ne propunem să facem operațiunile agricole mai ușoare, mai profitabile și mai durabile în întreaga lume. Vrem să folosim această siglă nouă pentru a invita fermierii, mai mult ca niciodată, să devină parte a familiei Massey Ferguson Born to Farm. De asemenea, am profitat de această ocazie pentru a trece la un design modern, elegant și plat, dând în același timp viață siglei prin interacțiunea a trei triunghiuri care se întrepătrund. Desenarea acesteia cu un singur gest, solid și direct creează aspectul de mișcare. Designul plat reflectă foarte mult lumea digitală actuală, permițându-ne să manipulăm logo-ul pentru a-l aduce la viață pentru site-urile noastre web, pe aplicațiile pentru smartphone-uri și ceasuri inteligente sau chiar pentru ecranele din interiorul mașinilor”, a declarat Alfredo Jobke, director pentru marketing global la Massey Ferguson.

    „Evenimentul nostru Born to Farm din septembrie 2021 a fost prima expresie a acestei noi sigle și a sloganului său Born to Farm. Feedback-ul grozav și entuziasmul uimitor pe care le-am primit, ne-au împins să mergem mai departe cu acest lucru”, a conchis Murro.

    Noua identitate globală a mărcii Massey Ferguson va fi lansată oficial în 2022

    Noua siglă va fi implementată progresiv pe tot globul. A început deja să fie prezentată pe canalele online și în viitor va fi actualizată în toate materialele de marketing lansate de Massey Ferguson. Această schimbare aduce un suflu nou pentru compania ce se pregătește să sărbătorească cea de-a 175-a aniversare, începând din ianuarie 2022.

    Fermierii din întreaga lume vor putea experimenta noua identitate de marcă Massey Ferguson pentru prima dată începând cu sfârșitul primului trimestru al anului 2022. De asemenea, noua identitate vizuală va fi implementată treptat în centrele, fabricile și birourile de pe tot globul, precum și în rețeaua de dealeri Massey Ferguson începând cu 2022.


    Te-ar mai putea interesa

    Subvenții APIA: Terenurile tăiate de la plata pe suprafață începând cu acest an Plânsul viței de vie. De ce ”plânge” via primăvara Vremea se schimbă brusc. Alertă meteo de ploi, vânt puternic și ninsori în 22 de județe

    Ultimele știri

    Programul Tomata – schimbare majoră: Fermierii vor primi o subvenție pentru fiecare solar La 10 ani de la lansarea brandului ADAMA, compania omologhează 5 produse noi în România Un oier trage semnalul de alarmă: Samsari care iau mieii măsluiesc cântarele cu telecomanda!