• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • A apărut noul număr al revistei Agrointeligența. Se vinde la chioșcuri împreună cu săptămânalul Capital

    agrointeligenta.ro -

    Noul număr al revistei Agrointeligența a apărut la chioșcurile de ziare și, la fel cum v-am obișnuit, se vinde cu o parte din tirajul săptămânalului economic Capital, la un preț total de 8,9 lei (5,9 lei revista și 3 lei săptămânalul).

    Numărul acesta al Agrointeligența vă aduce, în exclusivitate, singurul interviu acordat de academicianul Neagu Djuvara despre agricultura de altădată, dar și ce a făcut istoricul nonagenar cu sutele de hectare din Dobrogea pe care le-a moștenit de la familia sa.

    Veți afla care sunt noile modele de utilaje agricole desprinse parcă din romanele SF, dar și un subiect fierbinte, analizat în exclusivitate de Agrointeligența: motivele economice și sociale pentru care reducerea TVA la carne ar fi un lucru benefic.

    Noutățile despre exporturile de carne în Turcia sau China, dar și ultimele informații de interes pentru medicii veterinari sunt oferite de Vladimir Mănăstireanu, președintele ANSVSA într-un interviu exclusiv.

    Alte informații utile pentru fermieri și pentru cei interesați și implicați în sectorul agricol vă așteaptă în revista Agrointeligența! Abonamentele vor fi trimise prin poștă începând de mâine, marți – 22 aprilie.


    Te-ar mai putea interesa

    Liliana Piron explică cum se va aplica degresivitatea la subvențiile APIA: ”Tot ce depășește 100.000 de euro se va opri la 61.250 de euro” Autoritățile îndeamnă fermierii să nu cultive semințele primite gratuit, prin colete dubioase din China ”Nu avem unde să vindem cerealele”. Protest al fermierilor la granița cu Ucraina

    Ultimele știri

    Fermieri atacați cu rachete în câmp, în timp ce recoltau: 12 răniți și 30 de utilaje avariate Prețuri fluctuante la floarea-soarelui din cauza randamentului mai mic al culturii din Ucraina ProCredit Bank a lansat campania „Parteneri de Bancă – pentru că lucrurile bune se împart cu prietenii!”