• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Adoptă o oaie – platforma care aduce noi surse de venit unei ferme de ovine

    Mircea Olteanu -

    Adoptă o oaie – platforma care aduce noi surse de venit. Prima afacere de acest fel funcționează în Noua Zeelandă unde clienții își pot alege o oaie de care să aibă grijă de la distanță și pentru care să plătească o întreținere lunară.

    Platforma de adopție ovine online a fost lansată în Noua Zeelandă, unde câștigă tot mai multă popularitate, relatează portalul de știri Agri.bg, citând Stuff.co.nz.

    În spatele proiectului se află fermierul Scotty Bamford și specialistul în marketing Greg Stubbings. Cei doi au creat o platformă virtuală care permite oamenilor din întreaga lume să-și urmărească oițele Lamborghini, William sau Rambo, care pasc în jurul Fermei Bamford toată ziua. Ferma este una de familie și a fost înființată în 1884.

    Scotty Bamford

    Clienții platformei pot alege o oaie merinos pentru adopție, apoi îi pot pune un nume și pot urmări întreaga activitate, inclusiv fătarea mieilor. În plus, pot lua lână de la animale, tunderea fiind difuzată  live în online.

    În prezent, abonamentul lunar costă 89 USD, iar dacă se achită în avans pentru tot anul 2022, suma este de doar 849 USD. Odată ce devii un client cu drepturi depline, vei primi o turmă de oi și vei avea acces online pentru a urmări tot ce se întâmplă la fermă. Ți se trimit, de asemenea, videoclipuri, transmisiuni live și sesiuni de întrebări și răspunsuri cu fermierul Scotty Bamford.

    Părinții adoptivi își pot răsfăța oile cumpărându-le bunătăți sau trimițându-le un mesaj personal care să le fie citit. Bamford afirmă că acest model este flexibil și deschis la sugestii.

    După fătarea mieilor, părinții adoptivi pot lua sub aripa lor și generația mai tânără.

    Bamford a mai încercat și alte idei de afaceri pentru ferma familiei. În 2018, a lansat un program cu vizite în fermă. Pandemia de coronavirus i-a zădărnicit deoarece numărul de turiști a scăzut. Acest eșec l-a făcut doar să ia în considerare o altă opțiune de a obține venituri.


    Te-ar mai putea interesa

    Untul produs din aer, fără a mai fi nevoie de lapte, este în curs de aprobare pentru a intra pe piață Casa Verde Fotovoltaice 2024 – sesiune nouă. Când se depun dosarele pentru cei 30.000 lei/locuință Plăți subvenții APIA – banii virați în conturile fermierilor în aceste zile

    Ultimele știri

    Universitatea de Științele Vieții din Timișoara deschide al doilea magazin Akademika Market Premierul Ciolacu: România nu e în pericol în ceea ce priveşte securitatea alimentară. Investițiile în irigații vor continua Condiția ca fermierii afectați de secetă să nu piardă subvenția de 500 euro/hectar