• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Efectul reducerii TVA la pâine? Producătorul Boromir estimează trecerea pe profit anul acesta

    agrointeligenta.ro -

    Din septembrie anul trecut, agenţii economici din industria morăritului şi a panificaţiei au primit o gură de oxigen odată cu reducerea TVA de la 24% la 9%. În timp ce reprezentanţii Guvernului au anunţat în mai multe rânduri că efectele benefice se resimt la bugetul statului, la fel de optimişti sunt şi marii jucători din acest sector economic.

    Acţionarii companiei „Boromir Prod” SA preconizează că acest an va fi unul cu profit pentru compania care ocupă locul trei în Agrointel Top 10 cei mai mari producători de produse de panificaţie din România.

    Într-un raport oferit Bursei de Valori Bucureşti, bugetul de venituri şi cheltuieli pentru anul 2014 al Boromir Prod SA indică un profit net de 4,97 de milioane de lei pentru anul în curs. Societatea şi-a calculat venituri de 101,6 miliaone de lei şi cheltuieli totale de 96,7 milioane de lei, potrivit datelor citate de cotidianul Bursa.

    Anul trecut, Boromir a încheiat cu o pierdere netă de 4,71 de milioane de lei deşi în primăvara lui 2013, compania estima un profit de 2,8 milioane de lei. Anul 2012 a fost tot unul pe minus cu 1,9 milioane de lei.


    Te-ar mai putea interesa

    Mesajul transmis agricultorilor de președinta CE, Ursula von der Leyen: ”Aveți dreptul să obțineți un preț corect” Grant de 30.000 euro/proiect pentru tinerii care pornesc o afacere nouă. Cererile, din 15 septembrie Fiecare litru de lapte, borcan de zacuscă sau legătură de pătrunjel – la ANAF. ”Vor să impoziteze și ultimul țăran din România”

    Ultimele știri

    Fermieri atacați cu rachete în câmp, în timp ce recoltau: 12 răniți și 30 de utilaje avariate Prețuri fluctuante la floarea-soarelui din cauza randamentului mai mic al culturii din Ucraina ProCredit Bank a lansat campania „Parteneri de Bancă – pentru că lucrurile bune se împart cu prietenii!”