• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Agrointeligența, 10 ani de activitate în slujba fermierilor. Urmează proiecte revoluționare pentru sectorul agroalimentar!

    agrointeligenta.ro -

    Grupul Agrointeligența, liderul presei agricole din România după audiența măsurată oficial, anunță demararea unor proiecte de impact pentru fermieri și pentru sectorul agroalimentar, în general, cu ocazia aniversării a zece ani de la lansarea site-ului agrointel.ro.

    Identitate vizuală aniversară

    Începând de astăzi, 1 martie 2022, și până la finalul anului, Agrointeligența va avea o identitate vizuală specială, pentru marcarea acestui moment important în lupta pentru informarea și susținerea fermierilor, precum și un slogan special: „De zece ani în slujba fermierilor”.

    „Anul 2012 a marcat debutul proiectului media Agrointeligența și vreau să le mulțumesc în primul rând cititorilor și telespectatorilor noștri, fermierilor României, pentru încrederea și fidelitatea lor și pentru faptul că ne-au oferit privilegiul și responsabilitatea să devenim liderul presei agricole. Le sunt recunoscător. Le mulțumesc reprezentanților companiilor de agribusiness și specialiștilor din domeniu, pentru parteneriatele construite, fără de care performanța noastră nu ar fi fost posibilă. De asemenea, adresez mulțumiri echipei Agrointeligența, celor care au lucrat în acești zece ani alături de mine, foștilor și actualilor colegi. Efortul și implicarea lor au fost pe măsură. Intrarea în deceniul al doilea de activitate a Grupului Agrointeligența înseamnă trecerea la nivelul următor.

    Pe de o parte, împreună cu partenerii noștri de la BTvideo, vom dezvolta toate soluțiile de comunicare și promovare audiovizuală de tip TV, în formate cu eficiență și audiență maxime, cu posibilitatea de măsurare completă a rezultatelor.

    Pe de altă parte, Agrointeligența se va poziționa, prin activitățile și proiectele sale, ca un punct nodal, în mediul privat, al principalelor direcții de dezvoltare ale sectorului agroalimentar, cu accent pe componenta de tehnologie și comunicare. De asemenea, vom fi în mijlocul tuturor dezbaterilor legate de viitorul agriculturii și industriei alimentare din România. Facem toate astea cu un singur scop: ca fermierii din România, indiferent de mărimea fermei sau de sectorul în care activează, să aibă o viață mai bună, mai sigură iar viitorul satului românesc și securitatea alimentară a țării să fie asigurate, chiar și in vremuri tulburi și în situații de criză”, a spus Vlad Macovei, fondatorul Agrointeligența.

    În cadrul mesei rotunde „Cum recucerim piața internă agroalimentară”, organizată de Grupul Agrointeligența, pe 28 februarie 2022, la Palatul Parlamentului, Vlad Macovei a anunțat cele patru proiecte cu impact maxim ce vor fi derulate în acest an. „Agrointeligența demarează o serie de campanii complexe de comunicare, promovare, investiții și dezvoltare, cu impact semnificativ, care să aducă fermierilor români avantaje competitive concrete” a fost mesajul fondatorului Agrointeligența pentru participanții la eveniment.

    Proiectele media vor fi:

    1. FERMELE-MODEL ALE ROMÂNIEI: Campanie media și de evenimente dedicată promovării celor mai performante ferme din România (din toate sectorale și de toate mărimile).
    2. VIITORUL SATULUI ROMÂNESC: Campanie de comunicare prin care cele mai importante și relevante voci din spațiul public românesc propun soluții pentru dezvoltarea mediului rural național și păstrarea tradițiilor.

    De asemenea, Grupul Agrointeligența va lansa și două proiecte de investiții și dezvoltare. Vorbim de proiecte concrete pentru construcția de parteneriate care să identificae și să propună soluții cu un singur scop: Ca România să devină o putere agroalimentară a Uniunii Europene.

    1. AGROINTELIGENȚA START-UP: Cea mai importantă campanie derulată până acum, în România, pentru sprijinirea dezvoltării coerentă a ideilor de afaceri cu potențial maxim, din sectorul agri/tech/food/green. Intreprinzătorii care vor să dea lovitura vor fi sprijiniți de forța mediatică și capacitatea de a construi parteneriate a Grupului Agrointeligența. Toate start-up-urile selectate vor intra sub „umbrela” Agrointelinteligența pentru indentificarea de soluții de finanțare, dezvoltare și implementare.
    2. THINK-TANK „DEFICIT 0”: Asociația Agrointeligența anunță înființarea unui Think-Tank al cărui scop este furnizarea de propuneri și soluții pentru atingerea obiectivului ca, în 2027, România să ajungă să aibă deficit zero în balanța comercială cu produse agroalimentare. Acest for de dezbatere și analiză este deschis tuturor personalităților din sectorul agroalimentar, din lumea academică și universitară, precum și tuturor decidenților politici și administrativi. Primul obiectiv al acestui Think-Tank este suportul pentru semnarea unui Pact Național pentru Securitatea Alimentară a României.

    Grupul Agrointeligența va comunica, în perioada următoare, toate informațiile legate de demararea fiecărui proiect în parte.


    Te-ar mai putea interesa

    Lege nouă în vigoare la ANAF pentru impozitarea micilor fermieri! Primul județ în care DAJ anunță că a virat despăgubirile de secetă în conturile fermierilor! Rabla pentru tractoare – ghid final. Condiții, acte necesare, procedură de înscriere

    Ultimele știri

    Vânzarea terenurilor agricole din apropierea granițelor – aproape imposibilă! Fermierii ruși renunță la cultura de grâu: ”Există pierderi la fiecare tonă” Gazeo și Clementine: soiuri noi de grâu și orzoaică de la ITC Seeds