• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Prețul motorinei a ajuns la 2,30 euro/litru în Germania

    agrointeligenta.ro -

    Germania se confruntă cu o creștere continuă a prețurilor la carburant. De săptămâna aceasta, motorina a ajuns deja la un preț de vânzare la pomp de 2,30 de euro pe litru.

    Prețurile la motorină au crescut în Germania cu 30 de cenți pe litru în doar câteva zile. Companiile de transport, dar și comercianții cu amănuntul de produse alimentare sunt în alertă, anunțând că rafturile ar putea rămâne goale. Bineînțeles, explozia prețurilor a lovit puternic și navetiștii și fermierii, care depind de umplerea zilnică a rezervorului pentru a putea lucra, potrivit agrarheute.com.

    Potrivit serviciului online benzinpreis.de, motorina a costat 2,30 euro pe litru la benzinăriile germane luni (14 martie), un preț record. De asemenea, păcura se vinde la un preț mediu de 163 de euro la 100 de litri, adică cu 22 de euro mai mult decât acum o săptămână și cu 77 de euro mai mult decât acum două săptămâni.

    Scumpirile din Germania nu pot fi puse pe seama fluctuației de preț la barilul de petrol care s-a mai ieftinit în ultimele zile.„Există o confuzie reală cu privire la bursele futures pe mărfuri. Prețurile petrolului pot sări într-o direcție sau alta în fiecare oră”, spun specialiștii, menționând că prețurile țițeiului Brent au fost de 108 USD pe baril luni după-amiază, cu 17 USD mai mici decât în ​​săptămâna precedentă.


    Te-ar mai putea interesa

    Prețul cerealelor e sub presiune din cauza recoltelor. Fermierii, forțați să vândă mai ieftin S-a aprobat! Fermierii care încasează în acest an despăgubiri de 3.000 euro/hectar! Utilajele agricole ale unui fermier intrat în faliment sunt scoase la licitație

    Ultimele știri

    Fermieri atacați cu rachete în câmp, în timp ce recoltau: 12 răniți și 30 de utilaje avariate Prețuri fluctuante la floarea-soarelui din cauza randamentului mai mic al culturii din Ucraina ProCredit Bank a lansat campania „Parteneri de Bancă – pentru că lucrurile bune se împart cu prietenii!”