• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Asociația InspirAction și Carrefour România au lansat un program de promovare a sănătății în școli

    agrointeligenta.ro -

    Carrefour România a lansat, printr-un parteneriat cu Asociația InspirAction, proiectul „Gust pentru Sănătate. Ora de obiceiuri sănătoase și mese delicioase”, cu scopul de a-i educa pe elevii de gimnaziu și părinții acestora cu privire la adoptarea unui stil de viață echilibrat. Şcolile care doresc să beneficieze de programul „Gust pentru Sănătate. Ora de obiceiuri sănătoase și mese delicioase”, derulat de Asociația InspirAction și Carrefour se pot înscrie în program în perioada 29 august – 5 septembrie. Vor fi selectate 6 școli din Craiova, Alba-Iulia, Botoșani, Focșani și Ilfov. Profesorii pot completa direct formularul disponibil aici, iar părinții se pot implica activ în promovarea programului prin informarea comunităților.

    Programul „Gust pentru Sănătate. Ora de obiceiuri sănătoase și mese delicioase” vine ca un răspuns direct la problema cauzată de lipsa educației alimentare în România, ale cărei consecințe se văd în faptul că 34,6% din populație este afectată de suprapondere. Mai mult de atât, studiile arată că doar 8% dintre români mănâncă sănătos și numai 11% fac sport. Pentru a contracara această situație, scopul este să creștem o generație de adulți responsabili, ori acest lucru începe încă din adolescență, cu învățarea principiilor alimentare de bază, evitarea risipei alimentare și introducerea sportului în activitățile cotidiene.

    În perioada septembrie 2022 – iunie 2023, aproximativ 240 de elevi vor beneficia de 160 sesiuni de nutriție, 48 de sesiuni de mindfulness & aerobic și vor avea ocazia să își construiască propria grădină bio cu legume și plante aromatice. Participanții vor afla principiile alimentare de bază, cum pot diversifica tipurile de alimente consumate, de cât zahăr are nevoie organismul uman, importanța somnului și a mișcării fizice. Mai mult, legătura dintre alimentație, imagine de sine și emoții este un aspect esențial din proiect, elevii participanți putând să analizeze și să descopere cum să se simtă bine în propriul corp. Până la final, fiecare participant își va stabili o serie de obiective SMART și va realiza acțiunile necesare îndeplinirii lor pentru a deprinde noi obiceiuri sănătoase. Deoarece, la vârsta adolescenței, părinții sunt un factor important și cei mai mari susținători ai tinerilor, aceștia vor participa la o serie de webinarii în care vor învăța bune practici pentru sănătatea alimentară, astfel încât schimbările să fie pe termen lung.

    „Încă de la lansarea programului internațional Act For Food, susținerea unui stil de viață sănătos și echilibrat stă la baza tuturor acțiunilor Carrefour România. Astfel, venim în sprijinul consumatorului înlesnind accesul la un stil de viață sănătos, susținut atât de mâncare sănătoasă la prețuri accesibile, cât și de programe de educație pe partea de nutriție. Parteneriatul cu Inspiraction vine în completarea naturală a direcției noastre strategice de a aduce informația mai aproape de consumatorul român, iar cea mai bună educație se face în școli. Suntem mândri să fim parteneri ai proiectului Inspirăm Sănătate și să oferim sprijin comunităților locale prin toate programele pe care le desfășurăm”, a declarat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv, Carrefour România.

    ”Suntem entuziasmați să desfășurăm acest proiect minunat împreună cu Carrefour. Motivul este simplu: există o mare nevoie pe care acest proiect îl acoperă, iar noi am gândit un program complex, care răspunde foarte bine nevoii de sănătate fizică, mentală și emoțională a acestor adolescenți”, a declarat Simona Paraschiv – Președinte Asociația InspirAction

    Carrefour: 370 de magazine în toată țara

    Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 370 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.

    Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România eticheta „în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: la fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

    Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.

    Asociația InspirAction, o echipă pentru un milion de tineri, părinți și profesori

    Este o echipă formată din oameni care contribuie la educația tinerilor din România, astfel încât aceștia să devină adulți responsabili, încrezători și împliniți. Desfășoară programe prin care dezvoltă competențe necesare pentru o viață sănătoasă (mental, emoțional și fizic). În același timp, lucrează și cu părinți și dascălii lor deoarece ei amplifică efectul asupra copiilor. Scopul Asociației InspirAction este să inspire un milion de tineri, părinți și profesori din România.


    Te-ar mai putea interesa

    Preț carne 2024. Cât costă un kilogram de carne de porc cumpărată de la un mic fermier Subvenții APIA: Terenurile tăiate de la plata pe suprafață începând cu acest an Plânsul viței de vie. De ce ”plânge” via primăvara

    Ultimele știri

    Rezultate solide pentru Agricover în 2023 și peste 10.000 de fermieri în portofoliu O dronă militară a căzut în zona fermei Filipoiu din Insula Mare a Brăilei – primele imagini Au apărut, în piață, primele roșii românești. Prețul lor – dublu față de cel al cărnii