• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Carrefour a dat startul celei de-a treia ediții „Săptămânile Tranziției Alimentare”, ca parte a programului global Act For Food

    agrointeligenta.ro -

    Carrefour România a dat startul celei de-a treia ediție a Săptămânilor Tranziției Alimentare, alături de cei zece parteneri locali. Cu această ocazie, în perioada 15-28 septembrie, consumatorii vor descoperi produse sănătoase, selectate de către Carrefour, mai sustenabile și cu impact mai prietenos asupra mediului, mai transparente și la prețuri accesibile. Totodată, retailerul francez și-a propus să aducă în atenția consumatorilor importanța tranziției alimentare prin prezentarea acțiunilor deja implementate, precum și a rezultatelor acestora.

    Companiile care au răspuns deja invitației și au semnat Pactul Tranziției Alimentare sunt Fuchs Condimente, Albalact, Five Continents Trading Company, Delaco, Dry Fruits Transilvania, Smithfield România, Strauss Coffee și FrieslandCampina România, Artesana și Nutrivita. Partenerii locali se alătură celor peste 50 de companii internaționale, fiind aleși pentru obiectivele și rezultatele lor în cinci domenii prioritare de acțiune: producție responsabilă, transparență, ambalaje, climă și biodiversitate.

    „Ne bucurăm că anul acesta avem o amprentă națională și mai puternică prin alăturarea a doi noi parteneri locali, astfel însumând zece 10 parteneri locali în demersurile pe care le desfășurăm constant în vederea tranziției la o alimentație sănătoasă. Acest lucru ne permite să propunem clienților un număr sporit de produse ale furnizorilor locali și internaționali, membrii în Pactul Tranziției alimentare, alături de gamele noastre marcă proprie: Carrefour, Carrefour Bio, Drag de România, Filiera Calității. Cu această ocazie, dorim să invităm cât mai mulți furnizori să ni se alăture în acest demers”, declară Alina Horgea, Director Mărci Proprii și Tranziție Alimentară.

    Tranziția Alimentară reprezintă un angajament reciproc luat de Carrefour România și de partenerii săi locali, angajament al cărui scop este de a face schimbări fundamentale la nivelul alimentației consumatorului final. Ca parte din strategia globală Act For Food, Tranziția Alimentară este un demers cu ajutorul căruia consumatorii români vor avea acces atât la informații despre o alimentație sănătoasă, cât și la produse de calitate la prețuri accesibile. Scopul final al Tranziției Alimentare este de a transforma la nivel profund sistemul alimentar, iar acest lucru se poate realiza prin alegerile educate ale consumatorilor. Acest lucru se va realiza prin cei cinci piloni definitorii: Reducerea ambalajelor pentru a diminua amprenta de carbon relaționată ambalajelor produselor și a promova vânzarea vrac și ambalajele reutilizabile, Biodiversitatea pentru a o proteja în orice etapă a lanțului de producție, Comportamente de a mânca mai bine pentru a îmbunătăți accesul la mâncarea sănătoasă, Transparența pentru ca toți clienții noștri să poată accesa mai simplu și transparent informații relaționate unei diete sănătoase și Climatul pentru a combate schimbările climatice și a reduce emisiile de gaze cu efect de seră.

    La nivel local, inițiativele Carrefour România care susțin filozofia Tranziției Alimentare ating mai multe paliere:
    Portofoliul BIO Carrefour România numără peste 1.200 de produse, din care cele mai consumate anul trecut au fost laptele, ouăle și categoria fructe și legume proaspete. Ne mândrim că sprijinim agricultura ecologică locală, anul acesta lucrând prin programul „Creștem România Bio” cu 42 de producători români, care cresc game variate, de la dovlecei până la aronia.
    3.600 de produse marcă proprie locale, expansiunea acestui portofoliu reprezintă unul dintre focusurile companiei. Încercăm să colaborăm cu precădere cu producători mici și mijlocii, respectând rețetele de altădată sau oferind consumatorilor produse de indicație geografică protejată, mai puțin cunoscute publicului. Anul trecut, 70% din produsele marcă proprie noi au fost fabricate în țară, asigurând un lanț de aprovizionare mai scurt. Dezvoltăm produse marcă proprie fără conservanți sau aditivi controversați.
    Parteneri care cred în aceleași principii. Nu doar produsele marcă proprie, ci și brandurile naționale și internaționale care își găsesc loc pe rafturile noastre sunt conduse de principii mari. La momentul actual, sunt încheiate parteneriate cu 40 de astfel de furnizori. De la ingrediente ecologice, rețete îmbunătățite până la ambalaje reciclate, mai bune pentru mediu.
    ● Atenția la ambalaje înseamnă grijă pentru mediu. În perioada ianuarie 2021 – iunie 2022 am economisit 45,25 tone de plastic, regândind ambalajele produselor noastră marcă proprie.
    Gustul adevărat și rețetele locale se regăsesc în produsele marcă proprie Drag de România, fabricate 100% acasă. Drag de România înseamnă produse valoroase pentru harta gustului local.

    La nivelul partenerilor care au semnat Pactul Tranziției Alimentare, Smithfield, alături de Carrefour România, a demarat proiectul de Ziua Alimentației, pe 16 octombrie 2021. Anul acesta, toți furnizorii care au semnat Pactul au fost invitați să se alăture proiectului educațional „Inspirăm Sănătate”, proiect lansat cu ajutorul Asociației InspirAction.

    Obiectivul strategic Carrefour, la nivel global, este de a atrage 300 de parteneri care să semneze Pactul Tranziției Alimentare până în anul 2025 și de a deveni lider mondial în tranziția alimentară pentru toți, oferind milioanelor de clienți zilnici, zi de zi și pretutindeni, produse alimentare de calitate, sănătoase și la un preț rezonabil. Sub filosofia Act For Food, Carrefour inițiază acțiuni concrete prin care pune la dispoziția consumatorilor români o gamă semnificativă de produse sănătoase, crescute și/sau cultivate după principii stricte de calitate, cu respect pentru mediu.

    Carrefour – cumpărături în siguranță în cele peste 370 de magazine din România

    Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 370 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.

    Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România eticheta „în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: la fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

    Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.


    Te-ar mai putea interesa

    Anunțul RAR pentru toți fermierii care au nevoie de ITP Avans APIA 2024. Listă completă cu fermierii care primesc prima tranșă din plata pe hectar Mii de hectare de teren agricol – scoase la licitație în Ucraina. Arenda pornește de la 200 euro/ha

    Ultimele știri

    Mămăligă cu brânză și smântână. Cât costă o porție de MBS la restaurantul Parlamentului Subvenție la plată începând de astăzi. 180 de milioane de euro, în conturile fermierilor Smithfield România devine Comtim România!