• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • “AGXECUTIVE cu Florin Constantin”, cea mai nouă emisiune marca Agrointeligența!

    agrointeligenta.ro -

    Grupul Agrointeligența, lider în informarea și susținerea fermierilor, anunță demararea unui parteneriat cu antreprenorul Florin Constantin, unul dintre cei mai importanți lideri de opinie din sectorul agroalimentar, pentru realizarea unei emisiuni destinate decidenților din agribusiness. 

    “AGXECUTIVE cu Florin Constantin” va fi difuzată, în fiecare marți pe platformele media Agrointeligența. Formatul emisiunii este de interviu “unu la unu”, invitatul, după caz, fiind prezent în studioul digital Agrointeligența sau intrând în dialog prin prin video-call.  Invitata primei ediții, din data de 20 septembrie, este Carmen Botez, directorul executiv al Alianței Industriei de Protecție a Plantelor din România (AIPROM). Emisiuna va fi emisă de la ora 12:00. 

    “Proiectul nostru este dedicat exprimării executivilor din sectorul agroalimentar din România și regiunea Mării Negre cu privire la strategiile de business și viziunea lor de ansamblu pentru acest domeniu de activitate strategic. Am observat că în spațiul public se exprimă, pe teme agricole, un număr restrâns de persoane, nu toate legitimate de rezultate probante și concrete, cei proveniți din business fiind în minoritate. Ori businessul este componenta vie a agriculturii, cea care crează valoare adăugată, progres și profit. Sunt convins că oamenii de afaceri din agribusiness au un cuvânt greu de spus în orientările din domeniul lor de activitate. Le-am creat, deci, această platformă dedicată de exprimare, fiind evident că orice business plan rămâne doar in Power Point dacă nu este transpus în practică de Oamenii Potriviți, atât la decizie, cât și la implementare”, a spus Florin Constantin, realizatorul emisiunii.

    “Grupul Agrointeligența își continuă strategia de construi parteneriate de succes pentru furnizarea de conținut de impact, de calitate și relevant. Fie că este vorba de exclusivități jurnalistice online și tv, de producții și transmisii video dedicate, de proiecte speciale, de evenimente și conferințe, ne consolidăm poziția lider prin atragerea, câștigarea și menținerea atenției tuturor grupurilor-țintă importante, din sectorul agroalimentar. Vor mai urma mișcări puternice în piața media de agribusiness”, a spus Vlad Macovei, președintele Grupului Agrointeligența.


    Te-ar mai putea interesa

    Mic fermier: ”Am stat cu dovlecii până s-au stricat. N-am reușit să îi vând. Rafturile magazinelor sunt pline de dovleci importați” ”Regele castraveților” din România și-a dărâmat toate serele. Vrea să o ia de la capăt în afacerea cu legume Arabia Saudită a cumpărat 300.000 de tone de grâu. Surse probabile: România și Rusia

    Ultimele știri

    Cadou pentru oieri de Sf. Nicolae: Certificat de omologare pentru Bucălaie, Bălă, Brează și Oacheșă Fertilizarea cu azot la desprimăvărare Producătorii de flori au plantat mușcatele: ”Scoatem investiția abia anul viitor, în primăvară”