• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Marius Petrache, Marcoser: ”Încă de la început, noi ne-am poziționat ca și consultanți în legumicultură și asta facem și acum”

    Adrian Radu -

    Cum poți cunoaște succesul în agricultură? Una din metode este să apelezi la Marcoser pentru consultanță de specialitate, dar și pentru produse de calitate. Reprezentanții companiei au fost prezenți la Forța Fermierilor Expo 2022 și le-au explicat vizitatorilor soluțiile cele mai potrivite pentru problemele apărute.

    Marcoser are deja 17 ani de experiență în agribusiness. Afacerea de familie fondată în anul 2005 a pornit la drum cu scopul de a oferi consultanță de specialitate în legumicultură. Iar această consultanță a avut și are în spate testări care se fac în ferma din Matca, județul Galați, acolo unde produsele oferite de Marcoser sunt folosite, iar rezultatele sunt măsurate.

    Scopul celor de la Marcoser este de a maximiza profitul fermierilor, prin oferirea de culturi mai roditoare și mai sănătoase.

    “Încă de la început, noi ne-am poziționat ca și consultanți în legumicultură și asta facem și acum, doar că cumva la un alt nivel, în sensul în care ferma noastră experimentală, micuță la început, în momentul de față a devenit cea mai mare fermă din bazinul legumicol Matca, lucrăm peste 3 hectare în momentul de față cu legume în spații acoperite, în spații protejate”, a declarat Marius Petrache, Director general Marcoser.

    Munca în cadrul Marcoser nu a fost ușoară. Provocările au venit în fiecare an, deoarece condițiile de cultură au suferit impactul unor factori externi, astfel că specialiștii companiei au fost nevoiți să caute în permanență soluții.

    Soluțiile găsite au fost duse către fermieri prin diferite canale de comunicare.

    “Nu ne oprim niciodată din evoluție și transmitem către fermierii din România, prin canale pe care la începuturi nu mulți le-au agreat sau nu mulți le-au văzut ca fiind bune pentru a transmite informații, și aici ne referim în primul rând la mediul online. Suntem poate printre primii care am gândit această abordare, încă din 2006 am avut site-ul nostru, www.marcoser.ro, și de atunci am gândit această platformă ca sursă de informație pentru fermierii din România. Suntem prezenți pe tot ce înseamnă rețele de socializare și acolo avem o comunitate extrem de mare, sunt peste 35.000 de oameni care ne sunt aproape în fiecare zi”, a completat Marius Petrache.

    Cum provocările continuă să apară, portofoliul Marcoser se îmbogățește în fiecare an. 2022 a fost un an în care compania a promovat cu precădere folii profesionale, acestea fiind produse cu care Marcoser a cucerit încrederea multor fermieri români. Nu sunt însă singurele noutăți.

    “Vor intra la comercializare și hibrizi noi, pe care i-am testat anul acesta și, bineînțeșes, cu produse pentru controlul bolilor, al dăunătorilor, care să nu lase reziduuri. Avem în momentul de față pe teren undeva la 15 colegi, care sunt ingineri și la fiecare solicitare suntem în ferme și oferim programe tehnologice fermierilor care ne solicită acesta”, a concluzionat Raymond Stanciu, Inginer în cadrul Marcoser.

    Informații complete despre produsele, serviciile și tehnicile oferite de Marcoser fermierilor din România se găsesc pe www.marcoser.ro.


    Te-ar mai putea interesa

    Primul îngheț la culturile din câmp. Alexander Degianski, fermier: O iarnă blândă, coșmarul unui agronom Lege nouă în vigoare la ANAF pentru impozitarea micilor fermieri! Subvenții APIA 2024 – tranșa a doua. Plățile finale achitate pe hectar și cap de animal

    Ultimele știri

    Mega-focar de Pesta Micilor Rumegătoare în Bulgaria. Oierii au ascuns boala timp de 2 săptămâni Legume și fructe care se recoltează în luna noiembrie La aniversarea primilor 7 ani de activitate, Franciza RO concept OSCAR ajunge la 90 de benzinării