• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • agrointel.ro
  • Ştiri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • Anunțuri
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Trans-Oil a început exportul de cereale din portul Constanța cu vasul TOI Challenger

    agrointeligenta.ro -

    Compania Trans-Oil a anunțat că o primă cantitate de 16.549 tone de orz a fost încărcată de Terminalul de Cereale COMVEX SA în m/v TOI Challenger, pentru a fi transportate din portul Constanța (România) în portul Samsun (Turcia).

    Transportul din 6 noiembrie este primul transport comercial al m/v TOI Challenger sub pavilionul Grupului Trans-Oil.

    M/v TOI Challenger este un vas de tip handymax (lungimea 164 m), cu o capacitate de încărcare de 15 700 t de cereale (heavy grains) pentru un nivel al apei (draft) de 7 m. La un draft de 8 m m/v TOI Challenger are o capacitate de încărcare de 17 000 – 18 000 t de cereale.

    M/v TOI Challenger este prima investiție a Grupului Trans-Oil, în valoare de 8,4 milioane de dolari SUA, în crearea unei flote maritime și riverane proprii.

    COMVEX SA este lider pe piață, specializat în manipularea, depozitarea și transbordarea materiilor prime solide vrac – cereale, minereuri de fier, cărbuni, cocs, bauxită, operând cel mai mare terminal specializat în din arealul Mării Negre, cu o suprafață de 70 hectare în sudul Portului Constanța.

    Cu un front de descărcare la cheul maritim format din 5 dane cu o lungime totala de 1.400 m si adâncime a apei cuprinsa intre 10,8 m si 18,5 m, terminalul COMVEX SA este singurul terminal pentru operarea mărfurilor solide vrac din arealul Mării Negre ce are posibilitatea de a acosta nave din clasa Capesize. De asemenea, terminalul beneficiază de o bună poziție geografică având acces la rețeaua de căi navigabile ce include Dunărea.

    Global Grain International, compania românească a Grupului Trans-Oil, și-a asigurat accesul la servicii portuare prin contract cu Terminalul de Cereale COMVEX SA, pentru păstrarea și transbordarea recoltei 2022, în portul Constanța (România).


    Te-ar mai putea interesa

    Autoritățile blochează transportul cerealelor românești. ”Domnule Grindeanu, luați-ne în seamă și pe noi!” Analiză: Porumbul pleacă din Ucraina cu 120 euro/tonă și se vinde în România cu 200 euro/tonă Black Sea Grain&Oil 2023: Fermierii ucraineni, îndemnați să vândă și să nu aștepte o creștere spectaculoasă a prețurilor

    Ultimele știri

    Hibridul de floarea-soarelui Sulfonor, fântâna de ulei din grădina Agrii România Fabrica Luduș a reluat producția de zahăr! Fermierii AFF au livrat primele cantități de sfeclă din noua recoltă New Holland a câștigat singura medalie de aur de la Agritechnica 2023! Noua combină va fi prezentată în noiembrie, la Hanovra!