Cursuri gratuite pentru micii producători care vor să învețe cum să își vândă produsele
Roxana Dobre -Micii producători care vor să își construiască un brand și să-și prezinte produsele astfel încât să ajungă la consumatorii finali primesc un ajutor din partea Agenției Beam. Fermierii pot obține gratuit peste 6 ore de conținut de specialitate din zona de comunicare și branding pentru afacerea lor.
Agenția Beam pune la dispoziția micilor producători agricoli, gratuit, peste 6 ore de materiale de branding, comunicare și marketing, a dat vestea bună pentru fermieri, pe pagina sa de Facebook, deputatul Alin Prunean.
Cursul oferit gratuit constă în peste 6 ore de conținut de specialitate din zona de comunicare și branding pentru mici producători.
”Pentru că în activitatea noastră am vizitat zeci, dacă nu sute, de mici producători și am înțeles complet dificultățile pe care le au în a-și construi un brand și a-și comunica produsele astfel încât să ajungă la consumatorii finali, punem la bătaie un produs în valoare de 250 de euro pentru a contribui, măcar atât cât putem, la o abordare cât mai locală a zonei de produse agricole”, se arată pe site-ul Agenției Beam.
Înscrieri și detalii complete găsiți aici: https://www.workwithbeam.com/mici-producatori
Pentru a primi materialul, cei interesați trebuie să completeze un formular și să ofere informațiile solicitate. În urma completării formularului, Agenția Beam își rezervă dreptul de a selecta micii producători care primesc acces la materialul gratuit.
”Când spunem „mici producători” ne referim la gospodării și afaceri care sunt la început de drum, care își administrează singuri paginile de Social Media și care nu dispun de resursele necesare de a apela la agenții de marketing care să le preia zona aceasta. Ne bazăm pe bunul simț al comunității noastre și pe faptul că înțelegeți că acest efort este dedicat strict micilor producători iar acest termen este subiectiv interpretat de către colectivul BEAM”, menționează agenția.
Cursul este pus la dispoziție micilor producători de Alexandra Crăciun, care lucreează de 15 ani în comunicare și branding.