Mii de produse la câteva click-uri distanță pe site-ul Verdon
Adrian Radu -Verdon s-a impus în piața distribuitorilor de inputuri pentru agricultură. Rețeta succesului? Multă muncă, principii respectate și un site bine structurat, în care clienții să ajungă ușor să aleagă produsele de care au nevoie. Din doar câteva click-uri, vizitatorul site-ului verdon.ro își poate completa comanda.
Verdon.ro este un univers întreg, în care se găsesc peste 6.000 de produse. Par multe, dar au fost și mai multe, însă fondatorii business-ului Verdon au ales să mizeze pe cele cu ajutorul cărora creșteau atât profitul clienților, cât și cel din conturile companiei. Produsele sunt structurate în mai multe categorii, de la Casă& grădină, la Outdoor și Igienă Publică.
Agricultura este cea mai importantă categorie. “Ea reprezintă undeva la 60% din total business Verdon. Și aici, după cum puteți observa, comercializăm atât semințe, cât și pesticide, avem și partea de îngrășăminte, cele solide, dar și cele foliare. Avem și o gamă dedicată agriculturii ecologice”, a explicat Daniel Țăranu, co-fondator Verdon.
Verdon.ro – Magazin agricol online
Experiența clienților pe site-ul verdon.ro este simplă, deoarece filtrele care se pot aplica îi ajută să ajungă repede la produsul dorit. Astfel, se poate face filtrare pe brand, tip produs, cultură, preț și ambalaj. În plus, fiecare produs este însoțit de fotografii ale recipientului. Câteva click-uri rezolvă primul pas al procesului de achiziție, și anume comanda.
O altă structură implementată pe verdon.ro este cea de grupare a produselor după Categorii de interes. “În această secțiune prezentăm mai multe zone de interes, după care clientul se poate ghida și își poate face alegerea. Dacă sunt viticultor și m-ar interesa produsele strict pentru activitatea mea curentă din vie, voi face click pe această subcategorie. Sunt multe produse pe care le aducem aici, de la materiale de legat, partea de protecție, îngrășăminte, pesticide, foarfeci de tăiat, care se pot, bineînțeles, filtra în această pagină”, a completat Daniel Țăranu.
Newsletter pentru ultimele noutăți
Clienții Verdon au parte de toate noutățile legate de produsele de care sunt interesanți. Cei care se abonează primesc de două ori pe săptămână un Newsletter cu produse care intră în portofoliul Verdon. Alte două secțiuni cu un trafic crescut sunt cele de Promoții și Outlet. “Sunt produse care beneficiază fie de niște promoții limitate în timp sau beneficiază de niște discounturi semnificative pe toată perioada și limita stocului disponibil”, a concluzionat Daniel Țăranu.
Fermierii interesați de produsele companiei pot găsi detalii despre toate acestea pe site-ul www.verdon.ro.