• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Jaguar Land Rover – o nouă strategie. Care va fi mașina off-road de lux

    agrointeligenta.ro -

    O nouă strategie pentru Jaguar Land Rover care se va numi JLR și care va miza pe cele patru mărci puternice din portofoliu: Range Rover, Discovery, Defender și Jaguar.

    JLR va deveni o „casă a mărcilor” într-o schimbare de strategie care va ajuta la „amplificarea unicității mărcilor noastre britanice de caracter”, a declarat Gerry McGovern, director de creație, într-un comunicat preluat de Playtech.ro

    Ultimii ani au însemnat pentru JLR un focus pe mașinile de teren, SUV-urile, dar și pe modul în care fiecare model se poate adresa unui public țintă mai bine definit. Au fost vizate în special trei direcții: Range Rover pe segmentul de lux, Discovery cu adresabilitate către familii, Defender a rămas modelul de off-road…de lux.

    Cu strategia actualizată, fiecare pilon Land Rover este transformat într-o marcă cu drepturi depline, alături de noul Jaguar.

    Land Rover Range Rover rămâne linia de lux a JLR (foto: guideautoweb.com)

    Land Rover nu moare, se transformă

    Iar pentru cei care s-au arătat îngrijorați că brandul Land Rover ar putea să fie pus la naftalină, oficialii JLR au arătat că nu este cazul.

    „Land Rover va rămâne. Este puternic, bine cunoscut și vom folosi această forță colectivă pentru a oferi mărcilor noastre autenticitate și scop”, a declarat un purtător de cuvânt pentru Automotive News Europe.

    O schimbare importantă va fi făcută și în departamentul de vânzări. Astfel, showroom-urile vor primi un ”facelift” pentru a putea acomoda noile noile mărci. Vor exista locații unde se vor comercializa toate cele patru mărci, dar și locații nișate pe un număr mai redus de modele, vârfurile de gamă. ”Aspectul este încă în curs de perfecţionare, dar va avea „fără birouri, mobilier mai moale şi o experienţă de lux mult mai orientată spre client”, a declarat Paddy McGillycuddy, şeful JLR din Marea Britanie, pentru Automotive News Europe.

    Este de văzut dacă deciziile luate de JLR vor avea efect pe piața auto la nivel mondial. Branduri puternice, dar și scumpe, mărcile brandului sunt cu siguranță aspiraționale dacă ne gândim că prima mașină Jaguar din noua sa strategie va fi un GT electric cu patru uși, cu un preț de peste 124.200 de dolari americani, cu o autonomie de până la 700 de kilometri, potrivit Playtech.ro. 


    Te-ar mai putea interesa

    Primul județ în care DAJ anunță că a virat despăgubirile de secetă în conturile fermierilor! Piața cerealelor, din nou sub presiune. Prețuri la zi Rabla pentru tractoare – ghid final. Condiții, acte necesare, procedură de înscriere

    Ultimele știri

    Vânzarea terenurilor agricole din apropierea granițelor – aproape imposibilă! Fermierii ruși renunță la cultura de grâu: ”Există pierderi la fiecare tonă” Gazeo și Clementine: soiuri noi de grâu și orzoaică de la ITC Seeds