Schimbare pe piața produselor și serviciilor: Fermierul „client” se transformă în fermierul „acționar”!
agrointeligenta.ro -Schimbare pe piața produselor și serviciilor: Fermierul-client se transformă în fermierul-acționar!
Agrointeligența – AGROINTEL.RO vă prezintă, pe parcusul mai multor zile, cinci argumente pentru care listarea Agricover la Bursă poate fi considerată un moment definitoriu în ceea ce înseamnă următorul nivel în agribusiness-ul românesc.
Primul argument că asistăm la un „moment zero” care va schimba fundamentul piața furnizorilor de produse și servicii pentru sectorul agricol este că, pentru prima dată, fermierul poate alege să se transforme din client în acționar. În mod cert, este o oportunitate pentru fermieri să devină acționari Agricover, indiferent de numărul acțiunilor. Iar acest lucru va însemna că fermierul se va putea implica direct, activ, în bunul mers al furnizorului său de produse și servicii. Nu va mai fi un simplu „spectator”. Va trece la nivelul următor.
Cum ar fi ca o companie din agribusiness să aibă în board nu număr important de fermieri? Vorbim de o companie al cărei model de business a fost, în tot acești 23 de ani, orientat către producătorul agricol. Cum ar fi ca, investind chiar și sume mici, fermierii să facă parte din acționariatul liderul în finanțare și distribuție de inputuri în agricultură?
Cum ar fi să trecem la nivelul următor?
Despre listarea la Bursă a companiei Agricover, puteți citi AICI