• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Luna HIT: Carrefour – 22 de ani în România. Mii de produse la cel mai mic preț garantat și promoții speciale

    agrointeligenta.ro -

    Cu ocazia împlinirii a 22 de ani de activitate în România, Carrefour propune clienților o campanie inedită, în care mii de produse aflate la cele mai mici prețuri garantate beneficiază de cele mai mari HITuri ca bandă sonoră. Cea mai amplă campanie desfășurată la nivel național îi reunește pe Andra, Marius Moga și Zob feat. Nicole Cherry, care se duelează în melodii pentru a obține titlul de cel mai mare HIT. Cei trei artiști trebuie să câștige susținerea clienților care votează HITul preferat în platforma campaniei.

    Carrefour a pregătit oferte de neratat și cele mai mici prețuri garantat la mii de produse, pe toată perioada lunii mai, alături de un mecanism de votare a HITului preferat, care le poate aduce vouchere de cumpărături cadou clienților care participă.

    Până pe 30 mai, fiecare client care accesează platforma campaniei poate vota HITul preferat dintre cele trei interpretate de Andra, Marius Moga și Zob feat. Nicole Cherry, special pentru aniversarea Carrefour, putând astfel determina HITul cel mai popular al celei mai mari acțiuni comerciale inițiate de companie de la începutul anului. Pentru Andra, dragostea trece prin stomac, pentru Zob feat. Nicole Cherry e despre cât de mult pot să umple un „cărucior pe 4 roți”, iar pentru Moga, nu trebuie să fie Crăciun ca să găsească cel mai mic preț.

    “În Luna HIT, selectăm săptămânal sute de branduri alimentare și non-alimentare pe care le oferim clienților noștri la cel mai mic preț, garantat. Sunt mărci pe care le-am ales cu atenție la preț, calitate și sezonabilitatea produselor. Ne dorim ca acest tip de campanie să devină o soluție recurentă pentru nevoia consumatorilor de a accesa oferte potrivite nevoilor și bugetelor lor. Campania aduce tuturor clienților mii de produse la cel mai mic preț garantat, indiferent dacă își fac cumpărăturile în magazin, prin Bringo sau de pe carrefour.ro, continuând propunerile promo pe care le facem sub umbrela creativă Top 100 produse HIT pe parcursul întregului an. Astfel, acest demers se încadrează în strategiile noastre comerciale și de customer experience, prin care creăm zi de zi o experiență interactivă de cumpărare și devenim alegerea preferată a consumatorilor în materie de shopping”, menționează Roxana Cernica, Director Dezvoltare Comercială Omnicanal, Carrefour România.

    În fiecare zi de miercuri, mii de produse din categoriile incluse în campania aniversară sunt alese atent pe criterii ce țin de calitate, de importanța lor în coșul săptămânal de cumpărături sau de popularitate, și incluse în platforma Luna HIT. *Clienții pot achizitiona aceste produse promoționale din orice hipermarket, supermarket și magazin Express aflat în lista Magazinelor participante, inclusă în Regulamentul campaniei.

    Odată cu această campanie, beneficiază de prețuri promoționale, prin platforma de loialitate Act For Good, și produsele din categoria marcă proprie. Printre acestea se numără TEX – marca proprie de îmbrăcăminte, gamele de produse de îngrijire personală, îngrijire bebe, curățenie, casă, auto și grădină. Clienții Carrefour se pot bucura de prețuri mai mici și la produsele vedetă din gama electrocasnicelor, cum ar fi televizoare, aspiratoare sau mașini de spălat.

    La finalul lunii mai, clienții care au votat HITul care s-a dovedit a fi cel mai popular vor intra într-o tragere la sorți, în cadrul căreia au șansa de a câștiga unul dintre cele 100 de vouchere de 100 de euro bune de cheltuit în Carrefour.

    Carrefour a pornit un demers amplu de promoții constante și măsuri antiinflație, prin care răspunde nevoilor dinamice ale clienților, sute dintre produsele preferate ale românilor găsindu-se în ofertele săptămânale. Alături de Luna HIT, în această platformă se înscriu campanii precum Top 100 Produse HIT și Bonul de Weekend.


    Te-ar mai putea interesa

    Un tânăr întors din Olanda și-a făcut plantație de lalele. Grădina poate fi vizitată gratuit Mușcate: plantare, îngrijire, înmulțire Făinarea la măr. Semnele atacului, combatere

    Ultimele știri

    Fermierii cu subvențiile în conturi înainte de Paște. Lista anunțată de APIA Program APIA de 1 Mai și Paște 2024. Zilele în care se mai fac plăți pentru subvenții Czajkowski, de la A050, cea mai performantă semănătoare pentru strip-till