Val de angajări la ADS. Se caută noi specialiști pentru funcții de conducere
Roxana Dobre -Instituția care gestionează terenurile statului a scos mai multe posturi la concurs. Agenția Domeniilor Statului (ADS) a publicat mai multe anunțuri de angajare pentru specialiști pentru restituirea proprietății, urmărire contracte și serviciul contractare și acționariat.
Agenția Domeniilor Statului (ADS) este în căutare de specialiști care să facă parte din echipa care administrează terenurile ce aparțin statului. Instituția a publicat mai multe anunțuri de angajare, cât și condițiile de participare la concurs și calendarul acestuia. În prezent ADS are un număr de 233 de angajați dintre care 23 de funcții de conducere la nivelul întregii țări.
Citiți și: Câți români lucrează la stat. Numărul de salariați plătiți din bugetul de stat
Posturile scoase la concurs de ADS
ADS a anunțat pe site-ul propriu că organizează concurs de recrutare pentru ocuparea următoarelor funcţii publice vacante de conducere:
- Șef serviciu, Serviciul Fond Funciar – id post 567122
- Șef serviciu, Serviciul Reconstituirea Proprietății – id post 567121
- Şef serviciu, Serviciul Contracte și acționariat – id post 567123
- Şef serviciu, Serviciul Urmărire Contracte – id post 567124
Citiți și: Teren ADS pentru tineri 2023 – a început depunerea cererilor. Se acordă maxim 50 ha/persoană!
Calendarul pentru desfășurarea concursului
ADS a anunțat și care sunt etapele de desfăşurare a concursului. Astfel:
- depunerea dosarelor de concurs se face în perioada 12.05.2023 – 31.05.2023, de luni – joi în intervalul orar 8:00 – 16:00 si vineri- 8:00 – 14:00, la secretarul Comisiei de concurs din cadrul Agenţiei Domeniilor Statului, str. Ştirbei Voda nr. 43, sector 1, Bucureşti;
- selecţia dosarelor de înscriere va avea loc în maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor;
- proba scrisă va avea loc în data de 15 iunie 2023, ora 10 :00, la sediul Agenţiei Domeniilor Statului, din strada Ştirbei Voda nr. 43, sector 1, Bucureşti;
- interviul va avea loc în maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
Ce condiții trebuie să îndeplinească toți candidații
Condiţiile generale de ocupare a unei funcţii publice de conducere sunt cele prevăzute la art. 465 alin. (1) si alin. (3) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv:
- are cetăţenia română şi domiciliul în România;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- este apt din punct de vedere medical şi psihologic să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie, respectiv pe bază de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii;
- îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;
- îndeplineşte condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice;
- nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face- o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia postcondamnatorie sau dezincriminarea faptei;
- nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
- nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
- nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
Mai multe detalii puteți afla la următoarele date de contact: Carmen Naluca – expert, grad profesional superior în cadrul Serviciului Resurse Umane, e-mail: resurse.umane@domeniilestatului.ro, telefon 021.405.35.73.